Het moet vast in een ander topic, want je moet je hier aan de regels houden.
A) Brutaal vinden omdat een topic gesloten is, en meteen een nieuwe openen als die admins opmacht belust zijn en overal slotjes plaatsen waar ze het ook een beetje kunnen plaatsen.
b) Mijn antwoord niet gevonden was, en ik opzoek was naar het antwoord.
C) Wat erger ik me soms hier aan het aantal hielelikkers, wat hier rond loopt.
met ze snuggere antwoord. Dat je kan knippen/plakken uit 1 plaatje. Tsjoh die gozer is slim. Alleen staan op die rollen niet alle plaatjes. En met de puntentelling de plaatjes vaak niet apart. Dus gaat dat niet op.
D) Dit topic mag best gesloten worden hoor, want iemand gaf wel gewoon een normaal antwoord waar ik wat aan had.
Vr. gr.
Erik van Rijn
E) Ownee dat mag ook weer niet, ik doe het lekker toch puh !
A) Brutaal vinden omdat een topic gesloten is, en meteen een nieuwe openen als die admins opmacht belust zijn en overal slotjes plaatsen waar ze het ook een beetje kunnen plaatsen.
b) Mijn antwoord niet gevonden was, en ik opzoek was naar het antwoord.
C) Wat erger ik me soms hier aan het aantal hielelikkers, wat hier rond loopt.
met ze snuggere antwoord. Dat je kan knippen/plakken uit 1 plaatje. Tsjoh die gozer is slim. Alleen staan op die rollen niet alle plaatjes. En met de puntentelling de plaatjes vaak niet apart. Dus gaat dat niet op.
D) Dit topic mag best gesloten worden hoor, want iemand gaf wel gewoon een normaal antwoord waar ik wat aan had.
Vr. gr.
Erik van Rijn
E) Ownee dat mag ook weer niet, ik doe het lekker toch puh !