Toon posts:

[Blegh] Tsjonge tsjonge

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het moet vast in een ander topic, want je moet je hier aan de regels houden.

A) Brutaal vinden omdat een topic gesloten is, en meteen een nieuwe openen als die admins opmacht belust zijn en overal slotjes plaatsen waar ze het ook een beetje kunnen plaatsen.
b) Mijn antwoord niet gevonden was, en ik opzoek was naar het antwoord.
C) Wat erger ik me soms hier aan het aantal hielelikkers, wat hier rond loopt.
met ze snuggere antwoord. Dat je kan knippen/plakken uit 1 plaatje. Tsjoh die gozer is slim. Alleen staan op die rollen niet alle plaatjes. En met de puntentelling de plaatjes vaak niet apart. Dus gaat dat niet op.

D) Dit topic mag best gesloten worden hoor, want iemand gaf wel gewoon een normaal antwoord waar ik wat aan had.

Vr. gr.
Erik van Rijn

E) Ownee dat mag ook weer niet, ik doe het lekker toch puh !

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:32

ErA

Kerel, de rede dat jou topics dichtvliegen is vanwege de nogal grote vindbaarheid van het antwoord op bv Google en de Search van GoT...

Ow en om je nog een bruikbare tip te geven:

Ga naar fruit.nl
Start een gokkast op.
Speel, en maak een screenshot van elk plaatje. Knip en plak de meuk tot je eigen gokkast. Sim-Pel

[ Voor 50% gewijzigd door ErA op 04-11-2003 23:49 ]

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 23:42:
Het moet vast in een ander topic, want je moet je hier aan de regels houden.

A) Brutaal vinden omdat een topic gesloten is, en meteen een nieuwe openen als die admins opmacht belust zijn en overal slotjes plaatsen waar ze het ook een beetje kunnen plaatsen.
• ga lekker dit eens doornemen: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
b) Mijn antwoord niet gevonden was, en ik opzoek was naar het antwoord.
• Ietsje verder zoeken voortaan
C) Wat erger ik me soms hier aan het aantal hielelikkers, wat hier rond loopt.
met ze snuggere antwoord. Dat je kan knippen/plakken uit 1 plaatje. Tsjoh die gozer is slim. Alleen staan op die rollen niet alle plaatjes. En met de puntentelling de plaatjes vaak niet apart. Dus gaat dat niet op.
• ach gut, je zal eens zelf wat moeten doen en niet alles kant en klaar aangereikt krijgen.
D) Dit topic mag best gesloten worden hoor, want iemand gaf wel gewoon een normaal antwoord waar ik wat aan had.
• zal ook gebeuren en ben heel blij voor je dat je toch geholpen bent.
Vr. gr.
Erik van Rijn

E) Ownee dat mag ook weer niet, ik doe het lekker toch puh !• infantiel gedrag :/
:Y)

39

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 11:59
Lekker bezig Eriq :D

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Jij bent ook fout bezig :Y) (en ik trouwens ook omdat ik hierop reply). Jouw reply is onzinnig, en heeft dus helemaal geen nut. Zo'n topic meld je door naar de modjes die het dan op slot doen en deze totaal nutteloze posting mooi naar vergetenheid afzakt :)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Moet ik hier daadwerkelijk nog een slot-post bij maken of is het wel duidelijk :P

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:27

crisp

Devver

Pixelated

ga jij straks je mail maar checken...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.