Verwijderd

Topicstarter
Er is ontzettend veel over geschreven, veel verlopen door de nieuwe ontwikkelingen en daarom mijn vraag:
Ik moet voor mijn werk veel door het land reizen, heb mijn laptop bij me en wil het volgende:

Ik zoek een telefoon die geschikt is voor het volgende:

- bluetooth ivm met m'n laptop
- mijn outlook xp agenda & to do list eenvoudig kunnen synch'en met m'n telefoon
- GPRS voor contact met exchangeserver
- bellen zou ook wel handig zijn :)

Main target is dus het synchroniseren met m'n outlook XP agenda. Ik moet onderweg eenvoudig kunnen zien welke afspraken ik heb en met de telefoon kunnen mailen

wat kan ik nu het beste kiezen? de SE P800 en SE P900 liggen buiten m'n bereik: ik moet de telefoon (helaas) zelf betalen.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

waarom geen laptop met een gprs kaartje ? en een normale telefoon met agenda
http://www.vodafone.nl/2_xx.asp?cnid=477&content_id=931

[ Voor 37% gewijzigd door Fish op 04-11-2003 23:42 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
fish schreef op 04 november 2003 @ 23:40:
waarom geen laptop met een gprs kaartje ? en een normale telefoon
daar heb ik over gedacht, maar ik zit ook vaak in de auto ipv het OV en moet dan snel op m'n telefoon m'n afspraken van die ochtend kunnen zien..

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:23
Siemens S55 doet alles wat je wilt! Werkt perfect bij mij.

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:38
je zou kunnen kiezen voor een ericsson t610 of een t68i deze hebben ook bluetooth en kan syncen met outlook ,( to do list, telefoon nummers en contactlist) de t68i heb ik icm een kpn prepay gezien voor 150 euro en dus ook goedkoper met abbo.

de t610 is nieuwer en dus ook duurder , maar wel iets beter , mooier scherm en meer functies polygone beltonen enz. maar is wel weer groter . verder d8 ik dat nokia een toestel had dat die ook kan syncen met outlook maar via bluetooth weet ik niet zeker.

en de siemens s55 , ik zou zeggen zoek wat op telecom sites naar BT foons met agenda functie. kunnen meestal syncen met pc

[ Voor 12% gewijzigd door DaTimMan op 04-11-2003 23:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Op de site van SE staat niets over het synchen met Outlook.. over de t68 en t610 gesproken.. het lijken me de ideale telefoons, maar het moet niet zo zijn dat ik er uiteindelijk toch niet mee kan werken.

de siemens s55 heeft me een te klein schermpje... ik moet bijv. in de auto ook eenvoudig een overzicht kunnen krijgen van m'n agenda/to do list.... erg praktisch dus..

en de Nokia 7650? gehoord dat ie dat ook kan... maar hij lijkt me vrij log?!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 23:47 ]

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:38
ik heb zelf een t68i en sync al heel lang mijn agenda en outlook contactpersonen , gaat perfect. heb nu ook een progje om sms op te slaan via bluetooth op de pc. als txt , html en xml. de nokia 7650 is idd behoorlijk log maar heeft volgens mij iets uitgebreidere functies en natuurlijk een groter scherm

de t68i heeft ook een redelijk klein scherm. de t610 is al wat groter heb er zelf geen ervaring mee. invoeren van afspraken gaat dus ook via die 9 toetsjes en is dus bij geen enkele telefoon gemakkelijk

• vosje_1983
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-01 12:52
DaTimMan schreef op 05 november 2003 @ 00:29:
ik heb zelf een t68i en sync al heel lang mijn agenda en outlook contactpersonen , gaat perfect. heb nu ook een progje om sms op te slaan via bluetooth op de pc. als txt , html en xml.
welk progje is dat?

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:32
Nokia 6310i kan dit ook allemaal.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Elke Nokia met bluetooth kan dit, ik gebruik de 3650, werkt perfect. :)

Verwijderd

Ik doe het met de Nokia 6310i een gebruiksvriendelijke telefoon met een groot display en makkelijk te bedienen.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-02 16:31

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 08:21:
Ik doe het met de Nokia 6310i een gebruiksvriendelijke telefoon met een groot display en makkelijk te bedienen.
Idem, daarnaast heeft de 6310i een erg lange standby tijd, wat ideaal is als je veel onderweg bent.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08-2025

limit28

Loading.....

DE SE t610 werk perefct met outlook. je krijg software enzo bij. je meot alleen infrarrod of bleutooth op je laptop hebben thats all

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Pagina: 1