if it is not broken, don't fix it!
Voor zover ik weet kun je het geluid niet uitzetten. Netzoals het alarm niet
. Ik heb het speakertje er gewoon afgetrokken
. Je zou er eventueel ook een stukkie plakband overheen kunnen plakken, ben ook van het geluid af..
I just wanna make fake love to you...
er af trekke?
doe je dan niets stuk
een harde snok of de zachte aanpak?
tnx
doe je dan niets stuk
tnx
if it is not broken, don't fix it!
Toch maar wel even de zachte aanpakwhite modder schreef op 04 november 2003 @ 23:34:
er af trekke?
doe je dan niets stuk
tnx
I just wanna make fake love to you...
Verwijderd
snok?
Wat betreft je probleem:
- We modificeren (modding);
- We gaan met electronica aan de gang.

Mogelijkheden:
Aha, oké, nu pas is het mij ook duidelijksnok·ken (onov.ww.)
1 [Belg., niet alg.] rukken [Belg., niet alg.]
Wat betreft je probleem:
Maar goed, dit is CME en in CME hebben wij 2 mogelijkheden:alarm is vooraf ingesteld door coolermaster en kan niet aangepast noch afgezet worden.
bron: [rml]BlueForce in [ FanControl] CoolerMaster AeroGate II[/rml]
- We modificeren (modding);
- We gaan met electronica aan de gang.

Mogelijkheden:
- Modificeren: mechanische demping door de luchtopening van het speakertje af te dekken. Kan met een sticker, stukje schuimrubber. Of we verwijderen het hele speakertje door hem los te solderen.
- Electronica: we maken een aanpassing dat het speakertje niet zoveel of niet altijd lawaai maakt. Kan door een weerstandje in serie te zetten, of een schakelaar.
Met een beetje logisch nadenken kom je vast wel tot een oplossing die voor jou uitvoerbaar is. Zie Welkom in Casemodding & Electronica (Policy) voor wat wij verwachten in CME.Als je niet alle 4 de fan en sensor connectors gebruikt klinkt ook het alarm. Oplossing: een fan aansluiten met RPM meting + sensors aansluiten - of op de ronde knop drukken.
Bron: handleiding + [rml][ FanControl] CoolerMaster AeroGate II[/rml]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()