Toon posts:

Web browser maken met c-builder 6

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
voor school moet ik een web browser maken kan inmiddels al wel de html code binnen halen maar weet niet hoe ik die code op me scherm tezien krijg wie kan en zou mij willen helpen

ik heb trouwens niet veel verstand van programeren

alvast bedankt Conmax

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

http://www.mozilla.org/source.html
en wellicht een kijkje op sourceforge

[ Voor 63% gewijzigd door PipoDeClown op 04-11-2003 23:10 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 21:00

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 23:04:
voor school moet ik een web browser maken kan inmiddels al wel de html code binnen halen maar weet niet hoe ik die code op me scherm tezien krijg wie kan en zou mij willen helpen

alvast bedankt Conmax
Hmm?? Je moet van school een webbrowser maken, maar je hebt niet veel verstand van programmeren?

Heb je misschien niet een verkeerde opdracht gekozen, of doe je misschien een verkeerde opleiding? (nofi uiteraard). Want eventjes een webbrowser maken is echt niet zo makkelijk als dat het op het eerste gezicht lijkt.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:02

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 23:04:
dan zou ik me daar eerst maar eens in verdiepen, want dat gaan wij je niet leren

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Dit kan ook zonder te kunnen programmeren, vanaf BCB5 zit er op je component palette gewoon een TCppWebBrowser component dat je erop kunt flikkeren :z

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.