Toon posts:

Router met Adsl-modem en printerserver?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel ben ik in het bezit van een E-tech USB adsl modem die ik bij het zonnet family pakket heb gekregen. Omdat ik de beschikking krijg over een tweede computer ben ik op zoek gegaan naar een router. Op zo'n moment is zo'n USB modem niet erg handig meer heb ik al gezien, maar dat is zo opgelost door een modem-router combinatie te kopen. Ik wil (eis bijna) dat de computers onafhankelijk van elkaar zijn, maar zou wel graag willen dat ze samen wel dezelfde printer kunnen aan sturen. Blijkbaar ook geen probleem, want er zijn genoeg routers met een printerserver. Nu is dus alleen het probleem dat ik geen routers kan vinden met zowel de adsl modem als de printerserver. Weet iemand of deze wel in omloop zijn en zo ja, welke zijn dat dan, of wat lijkt jullie de beste oplossing. (ik wil dus specifiek geen server draaien, maar met een router werken)

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-08 19:34

--MeAngry--

aka Qonstrukt

SMC Barricade routers die ze bij o.a. MyCom verkopen! Daar heb ik er zelf eentje van die ook noges W-LAN bezit en is dus echt een alles-in-een :)

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

Verwijderd

Deze dus.....

http://www.smc-europe.com/english/products/broad.html#

Owww: 't lijkt een annex-b modem (dus alleen isdn)

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij klopt het wel hoor :) SMC7404BRA (EU)
Is voor analoog. Maar hoe weet ik nu of het compatibel is met Zonnet Family, want in die afkortingen van KPN, Versatel, PPPoE, PPPoA kan ik ff geen wijs meer uit

[negeer dit modus] Nu ik toch met dit soort vragen bezig ben. De stichting jeugd en jongerenwerk in mijn dorpje heeft ook eens gevraagd of ze internet konden delen. ZIj werken via ISDN en gewoon inbellen met een modem. Hoe wordt dit verhaal dan? Zou ook het prettigste zijn met een router. Nuzie ik wel wat ISDN adapters en zo, maar bellen die dan ook in? Ik ben een beetje confuus zoals je merkt [/negeer dit modus]

Was eigenlijk makkelijk zat te vinden via search. Ik was even te snel, maar het eerste vraagje blijft. (tenzij je over het tweede iets te zeggen hebt, dat mag natuurlijk altijd nog)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2003 15:23 ]

Verwijderd

Ik heb zonnet-family draaien op de SMC7404BRA (EU), zeer tevreden :)

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2003 15:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
In de hoop dat tenpin dit leest... Hoe heb je dat in hemelsnaam werkend gekregen. Ik blijf één of andere wazige error in frame defect loss houden... Kan geen foute instellingen vinden persoonlijk

edit: *schaam* laat maar zitten. Ik had natuurlijk meteen de inlog gegevens van mijn family account moeten gebruiken en niet van mijn oude zonnet dial-up |:(

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2003 10:43 ]

Pagina: 1