Toon posts:

[WinXP] Probleem met mijn achtergrond

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hee,
ik heb een probleem, m'n achtegrond van m'n PC is gaar..., wat is nu het probleem; ik heb op mijn achtergrond niet alleen een mooi plaatje, maar aan de linkerzijkant krijg ik ook maptaken! Dit zie je ook vaak in andere mappen, zoals 'Mijn Documenten'.
Ik maak gebruik van Windows XP, heb bij 'vormgeving', 'instellingen' en 'thema's'zitten rotzooien (bij eigenschappen).
Het is jammer dat ik geen screenshot kan plaatsen, maar misschien is er iemand die het herkent, en mij kan helpen?
Alvast bedankt!!!
groetjes,
Freek

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 23:09 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom kun je geen screenshot plaatsen, het zou toch een stuk makkelijker zijn als je het deed.

Maar heb je active desktop al eens uitgezet? waarschijnlijk ligt het daar.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

freaky_01,

Welkom op GoT :)
Op GoT vinden we het belangrijk dat voordat je een topic opent, je zelf het een en ander probeert, test en zoekt. Geef in je topicstart dan ook eventjes aan wat je zelf allemaal al gezocht en gevonden hebt. Hiermee voorkom je dat mensen oplossingen voordagen die jij misschien al lang gevonden hebt.

Voor de dingen die je geprobeerd hebt, zet er ook eventjes bij wat er aan de oplossingen niet werkte. Misschien dat dit iemand weer op de juiste gedachten brengt.

Verder is het belangrijk in je topicstart zoveel mogelijk informatie te verschaffen - denk hierbij aan de juiste foutmelding, en specifieke informatie.

Ik pas je topic titel even aan - Help is namelijk niet per se nodig hoor :) Zou je eventjes je topic willen bewerken (dat kan je door doen middel van het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif knopje) en hierbij zetten welke versie van Windows je gebruikt? Dan pas ik je topic titel eventjes definitief aan.

Verder wens ik je veel plezier op GoT :)

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik een screenshot plaatsen??, en hoe kan ik mijn active desktop uitzetten?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 23:10:
hoe kan ik een screenshot plaatsen??,
print screen, plakken in paint (oid) en vervolgens uploaden en hier posten.
en hoe kan ik mijn active desktop uitzetten?
rechtermuisknop op bureablad -> eigenschappen -> web

Verwijderd

Topicstarter
ik kan geen knopje web vinden |:(
heb wel een screenshot opgeload... staat op: www23.brinkster.com/fakie01/index.html

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:27

momania

iPhone 30! Bam!

Afbeeldingslocatie: http://azrael.elexer.com/zooi/screenshot_freaky_01.jpg

Plaatje voor het gemak er maar even zo bijgehaald ;)
Hoe je plaatjes kan toevoegen, kan je onderaan deze pagina lezen: [FAQ]FAQ[/FAQ]

Kan je via c:\documents and settings\\desktop daar bij de mapopties niet installen dat je de maptaken niet wilt zien?

[ Voor 27% gewijzigd door elevator op 05-11-2003 13:39 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

mooi voorbeeld :)

Verwijderd

Topicstarter
nope, lukt ook al niet :?
Pagina: 1