Hoewel ik aardig uit de voeten kan met wat minder diepgaande problemen mbt software vrees ik dit keer voor "problemen voor meer gevorderden". Wat is het geval...
Na een "format C/:" , opnieuw windows 98 install en de diverse programma's waaronder Adobe PhotodeLuxe home edition. Bij de install van 98 al enig gesputter van een melding ( ...weet helaas niet meer welke...) maar verder geen problemen. Bij opstarten van photodeluxe echter de volgende melding:
Na een "format C/:" , opnieuw windows 98 install en de diverse programma's waaronder Adobe PhotodeLuxe home edition. Bij de install van 98 al enig gesputter van een melding ( ...weet helaas niet meer welke...) maar verder geen problemen. Bij opstarten van photodeluxe echter de volgende melding:
Ik heb win98 al opnieuw geinstalleerd, maar geen ander resultaat.... zit hiet met handen in het haar, temeer daar de PC van vrienden is en ik de boel nu "verprutst" heb... Wie kan helpen de schade herstellen ?het bestand shell.32.dll is gekoppeld aan ontbrekende uitvoer SHLWAPI.dll.SH RegGetUsValueA
C:\program Files\Photo Deluxe HE 3:0\PD3.exe Een apparaat dat op het systeem is aangesloten werkt niet
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 22:12 ]