Hoi,
Ik heb een korte functie geschreven in php, die een $string als input neemt en dan alle enters er uit zou moeten halen. Ik neem een functie omdat ik het in meerdere pagina's nodig heb en de originele file leesbaar moet blijven voor mij.
Als ik em test en em echo doettie het op het scherm wel, maar doe ik "View Source" dan staan de enters er nog steeds... Ik wil mun source dus juist moeilijker te lezen maken door deze functie, maar het werkt dus somehow niet.
Dit is de functie:
ik roep em op deze manier aan:
Wat doe ik fout???!
edit:
Sjit, titel niet goed bij dit bericht... hmm MODJE~!!!
... (misschien toch meer als 4 uur slapen op de 50)
edit2:
returnwaarde had ik ook al geprobeerd
Nogmaals, op scherm doettie het, maar in source niet.
Ik heb een korte functie geschreven in php, die een $string als input neemt en dan alle enters er uit zou moeten halen. Ik neem een functie omdat ik het in meerdere pagina's nodig heb en de originele file leesbaar moet blijven voor mij.
Als ik em test en em echo doettie het op het scherm wel, maar doe ik "View Source" dan staan de enters er nog steeds... Ik wil mun source dus juist moeilijker te lezen maken door deze functie, maar het werkt dus somehow niet.
Dit is de functie:
code:
1
2
3
4
5
| function stripit($striptxt) { $striptxt = str_replace($striptxt, "\n", ""); $striptxt = str_replace($striptxt, "\t", ""); return $striptext; } |
ik roep em op deze manier aan:
code:
1
| echo stripit(include("te-strippen-bestand.js")); |
Wat doe ik fout???!
edit:
Sjit, titel niet goed bij dit bericht... hmm MODJE~!!!
edit2:
returnwaarde had ik ook al geprobeerd
[ Voor 24% gewijzigd door Ulysses op 04-11-2003 22:00 ]
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.