Ik dacht laat ik eens mijn oude PII 333 uit het stof halen, en hem een functie geven als Apache webserver nou mooi niet 
Dikke errors
situatie is zo:
No-name Intel 440LX moederbord met een PII333 (slot1)
224MB SD-RAM (32/64/128)
Seagate 3.2GB 4200rpm schijfje
Iomega ZIP-drive 100MB
En 3 videokaarten: 2x Creative Geforce2 en TNT2 1x M-Tek Nvidia Vanta
Oke wat is er aan de hand, ik wou deze inrichten als server (lokaal) alleen de pc wil af en toe booten. Als ik de pc opstart boot deze netjes het bios, ik druk op DEL kom in het bios en 1sec daarna restart ie gelijk
Hij restart dus maar boot nie meer naja het monitor lampje gaat knippperen. Oke ik de pc weer uitgedaan en weer aangezet hij boot weer jippie
maar helaas weer nix monitor knippert aan en uit geen beeld.
Oke ik dus het CMOS resetten
en jah hoor bij het bios aangekomen press F1 to clear CMOS of F2 to load setup defaults. Ik toets maar F2, en jah hij start door met beeld, hij boot ook alleen heeeeel erg langzaaaaam
en soms helemaal niet. Naja hij boot 1x Windows 2000 maar liep vast (schijf kwam uit ander systeem) Naja ik denk het werkt dus wel, ik snel weer bios in dacht ik maar precies 1sec restart ie weer en zijn we weer bij het begin. PC boot maar weer de monitor die knippert, ik heb dus met meerdere videokaarten geprobeerd maar geen resultaat. Monitor is ook nie stuk getest op ander systeem. AGP slot stuk
Moederbord helemaal stuk, ook vanwege trage booten en detecten van harde-schijf.
Wie kan mij advies geven of heeft eventueel tips of oplossingen. Zou mooi zijn want ik wil der eigenlijk niet veel tijd insteken. En ik eis er nie veel van, tis tenslotte een server
Dikke errors
No-name Intel 440LX moederbord met een PII333 (slot1)
224MB SD-RAM (32/64/128)
Seagate 3.2GB 4200rpm schijfje
Iomega ZIP-drive 100MB
En 3 videokaarten: 2x Creative Geforce2 en TNT2 1x M-Tek Nvidia Vanta
Oke wat is er aan de hand, ik wou deze inrichten als server (lokaal) alleen de pc wil af en toe booten. Als ik de pc opstart boot deze netjes het bios, ik druk op DEL kom in het bios en 1sec daarna restart ie gelijk
Oke ik dus het CMOS resetten
Wie kan mij advies geven of heeft eventueel tips of oplossingen. Zou mooi zijn want ik wil der eigenlijk niet veel tijd insteken. En ik eis er nie veel van, tis tenslotte een server
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i