Ik heb het volgende probleem, uiteindelijk zal de conclusie wel zijn dat ik een complete herinstallatie moet gaan doen, maar toch voor de zekerheid wil ik dit nog ff voorleggen aan jullie. Misschien dat ik iets over het hoofd zie.
De situatie is als volgt:
XP machine met de volgende schijfindelingen:
c: win me partitie
d:win xp opstartpartitie
e: data
f: data
g: data
h:cd-rom speler
i: cd-brander
j: data
Dit staat op 2 fysieke schijven, een 10 Gig schijf, en een 40 Gig schijf
C, E en G staan op de "10";
D, F en J op de "40"
"D" is dus mijn opstartpartitie (NTFS) die nu te weinig ruimte heeft, stond op 1,7 Gig maar das nu niet meer voldoende. Er is namelijk nog 300 MB vrij.
Op de J-schijf however, staat nog 17 Gig vrij.
Dus ik denk, ik pak Partition Magic 8, verklein de J schijf, en zet het er bij de "D" bij op. Maar wat denk je??? De d-partitie is niet meer te vergroten?? Hoe kan dat nou?
Ik heb gelezen dat een NTFS partitie enkele Exabyte aankan qua grootte dus ben de draad even kwijt...
Kent iemand dit probleem en wat nog mooier zou zijn, de oplossing??
De situatie is als volgt:
XP machine met de volgende schijfindelingen:
c: win me partitie
d:win xp opstartpartitie
e: data
f: data
g: data
h:cd-rom speler
i: cd-brander
j: data
Dit staat op 2 fysieke schijven, een 10 Gig schijf, en een 40 Gig schijf
C, E en G staan op de "10";
D, F en J op de "40"
"D" is dus mijn opstartpartitie (NTFS) die nu te weinig ruimte heeft, stond op 1,7 Gig maar das nu niet meer voldoende. Er is namelijk nog 300 MB vrij.
Op de J-schijf however, staat nog 17 Gig vrij.
Dus ik denk, ik pak Partition Magic 8, verklein de J schijf, en zet het er bij de "D" bij op. Maar wat denk je??? De d-partitie is niet meer te vergroten?? Hoe kan dat nou?
Ik heb gelezen dat een NTFS partitie enkele Exabyte aankan qua grootte dus ben de draad even kwijt...
Kent iemand dit probleem en wat nog mooier zou zijn, de oplossing??