Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Good luck.
te vinden op http://www.sonyericsson.c...SD_V&MN=Drivers&noredir=1T310 Drivers, scripts and patches
Please select the download you want from the list below
Sony Ericsson Modem Scripts
Modem drivers for Sony Ericsson T300/T306/T310/T312/T316.
Download the modemscripts to make it easier to use IR (Infrared connection) on Windows XP/2000.
Sony Ericsson Dial-Up suite version 1.5.5
Dial-Up Networking Wizard is free software that will guide you through the creation of GPRS and HSCSD dial-up connections for your personal computer to connect to the internet or to a corporate network.
The following languages are supported: Danish, German, English, Spanish, French, Italian, Dutch, Norwegian, Finnish, Swedish, Traditional Chinese, Simplified Chinese.
Modem drivers for Sony Ericsson phones.
Met een beetje moeite had je die zelf ook best kunnen vinden.
[ Voor 72% gewijzigd door stfn345 op 04-11-2003 22:17 ]
Bleh, ik heb op GoT gezocht, ik heb op GoT gepost (SE T310 want dat leek mij het handigste topic) en ik heb nog niet met Orange gebelt (maar wat hebben zij te maken met een gsm die ik los gekocht heb, en het gaat om de instellingen van m'n laptop).Korakal schreef op 04 november 2003 @ 21:36:
Niet alleen vragen... maar wat heb je zelf al gedaan om je vraag te beantwoorden? Op de Orange website gekeken voor de instellingen? Orange gebeld? Gezocht op GoT naar instellingen? Een beetje eigen initiatief wordt wel verwacht.
En na meer dan 1337 posts ken ik het RTFM idee wel hoor.
[ Voor 6% gewijzigd door Aike op 04-11-2003 21:41 ]
Ik activeer op mijn mob mijn modem.
zet hem tegenover mijn Irda poort op mijn pc en hij ziet hem en activert het.
Daarna is het ff de inbelverbinding overzetten op Irda en inbellen maar.
Heb zelf ook orange (free 30)
Ach ja..........
http://www.orange.nl/medi...rnetaccess/oiaNLWIN32.exe
zie ook voor meer info: Internet Access
[ Voor 31% gewijzigd door AAC op 06-11-2003 22:01 ]
Ik zal mezelf ff quoten:
Ares schreef op 16 oktober 2003 @ 22:19:
Ik internet en mail op mijn PocketPc regelmatig via m'n Orange Share account, ik zal ff uitleggen hoe dit werkt.
Je moet natuurlijk eerst de klantenservice bellen en Share activeren, je kunt dan voor 6 euro in de maand onbeperkt wappen op je mobiel. Wil je via je laptop (of pocketpc) gaan internetten/mailen/msn'en dan moet je eerst op de orange website een account maken, je kunt dan op deze link klikken nadat je bent ingelogd: http://www.orange.nl/mijn...sshare/internetaccess.php
Onderaan de site kun je tooltjes downloaden om een verbinding tussen je gsm en het apparaat waarop je wilt internetten te maken. Deze verbinding kan via kabel/bluetooth en infrarood.
Kom je er niet uit, post het dan even!
[ Voor 4% gewijzigd door Ares op 06-11-2003 22:07 ]
Maargoed het werkt en deze post wordt gemaakt via gprs
Best een buggy programmaatje trouwens