Toon posts:

Op zoek naar Matshita DVD-RAM LF-D211A drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een driver voor een MATSHITA DVD-RAM LF-D211A Dvd brander. Deze heb ik uit een Macintosh G4 gesloopt en probeer m nu aan de praat te krijgen in een pc...lukt tot dusver totaal niet.
Is het eigenlijk wel mogelijk om deze dvd schrijver in een pc te gebruiken?? :O

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:56

markvt

Peppi Cola

je hebt geen drivers nodig voor een cd/dvd speler

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Topicstarter
Nee? Hij doet het niet ... in windows ziet ie m in de manager wel als dvd-ram maar nero 6 ziet m niet als dvd brander maar gewoon als cd speler

• markvt

markvt

Peppi Cola

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 20:53:
Nee? Hij doet het niet ... in windows ziet ie m in de manager wel als dvd-ram maar nero 6 ziet m niet als dvd brander maar gewoon als cd speler
dan ondersteund nero hem misschien niet, ik zou zeggen probeer eens wat andere tools

[ Voor 9% gewijzigd door markvt op 04-11-2003 20:54 ]

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Topicstarter
Das best aardig, maar jij bent er dus wel zeker van dat ie aan de praat is te krijgen...nog een tip?

• markvt

markvt

Peppi Cola

hij staat niet in de lijst bij ahead: http://www.ahead.de/en/63...shita%2FPanasonic&lang=en

hij staat ook wel bekend als de: Panasonic LF-D211A

das makkelijker zoeken voor een programma dat ermee kan branden, maar DVD-RAM is nou niet bepaald handig

[ Voor 42% gewijzigd door markvt op 04-11-2003 21:00 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Euh, sinds wanneer kan een DVD-RAM drive ook DVD's branden :?

• markvt

markvt

Peppi Cola

BalusC schreef op 04 november 2003 @ 20:59:
Euh, sinds wanneer kan een DVD-RAM drive ook DVD's branden :?
hehe ik had daaroverheen gelezen :d

Verwijderd

Topicstarter
eh...kan die drive dat dan niet? Ik heb mij laten vertellen dat deze dvd uit de G4 dvd's kon branden...hoe heet zo'n ding dan ... een dvd-r?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 21:01:
eh...kan die drive dat dan niet? Ik heb mij laten vertellen dat deze dvd uit de G4 dvd's kon branden...hoe heet zo'n ding dan ... een dvd-r?
Ik lees net op een site dat ik wel kan branden...
Ik ben niet thuis in deze materie..

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

My bad. Het ding kan inderdaad DVD's branden, maar dan alléén DVD-RAM's en geen DVD-ROM's. Sja, ik zou zeggen: probeer verschillende brandprogramma's. Er is meer dan alleen Nero :)
Pagina: 1