Word staat standaard op me pc geinstaleerd. nu ben ikd aar de serialkey van kwijt. Dus ik word van me pc gegooit en office geinstaleerd. Nu werkt office perfect op Word na. Bij word vraagtie nog steeds om de serialkey! Wat kan ik hieraan doen? (de serialkey van office werkt niet bij word
)
Wordt niet de product-id bedoeld? Of echt een product-key?
Product-id:
Die kan je namelijk vinden in het register. In de volgende key: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Office\10.0\Registration\{90280409-6000-11D3-8CFE-0050048383C9}] en dan rechts 'ProductID'.
Product-key:
Je kan ook office opnieuw installeren en VOOR dat je dat doet even de product key verkrijgen via deze keyfinder. Dit is volkomen LEGAAL (dus voor er mensen onnodig gaan blaten). Het haalt namelijk de key van je eigen systeem af.
Product-id:
Die kan je namelijk vinden in het register. In de volgende key: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Office\10.0\Registration\{90280409-6000-11D3-8CFE-0050048383C9}] en dan rechts 'ProductID'.
Product-key:
Je kan ook office opnieuw installeren en VOOR dat je dat doet even de product key verkrijgen via deze keyfinder. Dit is volkomen LEGAAL (dus voor er mensen onnodig gaan blaten). Het haalt namelijk de key van je eigen systeem af.
[ Voor 53% gewijzigd door _the_crow_ op 05-11-2003 14:36 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
is het niet zo dat hij nog bepaalde registery entries/instellingen gebruikt van je oude word (stomme n00b-suggestie)? Ik had namelijk ook zoiets met Visual Basic (Enterprise ging bitchen met VB6.0)
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Had van te voren alles van Word uit me register gegooit (zover ik kon vinden)
(Die keyfinder doetie het niet mee)
Hij vraagt of cd-code dus echt de code die op de cd hoesje staat (die ik dus niet meer heb)
Hij vraagt of cd-code dus echt de code die op de cd hoesje staat (die ik dus niet meer heb)
De key voor heel office dus?! Dat is dus de product-key. Als je dus echt die key bedoelt, lees dan even m'n post ^^ door.Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 14:41:
Had van te voren alles van Word uit me register gegooit (zover ik kon vinden)
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.