Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb net een nokia 7250 gekocht. ik vind het leuk om zo af en toe een foto te maken en dan op m'n laptop (IBM Thinkpad 600 266 MHz) te zetten.

nu heb ik 1 keer alle foto's van m'n telefoon op m'n laptop kunnen zetten, maar steeds als ik m'n telefoon via infrarood naast m'n laptop in contact breng, zegt hij wel, een andere computer in de buurt maar dan ga ik kijken bij Nokia Phone Browser, en dan zie ik geen nieuwe foto's staan in de map photo's.

nu is mijn vraag, hoe kan ik er voor zorgen, dat mijn laptop de foto's op mijn telefoon ziet, zodat ik ze naar mijn laptop kan kopieren. ik kan wel met Image converter of, sound converter, afbeeldingen en .midi's versturen, die komen er dan ook op aan, maar die komen niet te staan in de mappen in mijn Nokia Phone Browser, iemand die mij kan helpen?

Groeten Kevin

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2003 17:05 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Darkhacker, zou je even wat enters in je startpost willen gooien, zodat er mooi leesbare alinea's staan? Bovendien gaat deze van Gadget Talk naar Internet & Telefonie, want daar hoort het thuis :)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
ReemF schreef op 04 november 2003 @ 20:08:
Darkhacker, zou je even wat enters in je startpost willen gooien, zodat er mooi leesbare alinea's staan? Bovendien gaat deze van Gadget Talk naar Internet & Telefonie, want daar hoort het thuis :)
Oh dank je, ik heb inmiddels de oplossing ook gevonden, ik ben hier nieuw snap je? maar toch bedankt!

Groeten Kevin!