Toon posts:

Inbellen vanaf Fiji

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is een onderwerp dat wel vaker aan bod is geweest, maar ik ben specifiek op zoek naar iemand die ervaring heeft met het inbellen vanaf Fiji ... dan wel naar een provider in Nederland danwel bij een provider in Fiji ... kan hier niet echt iets over vinden en vraag me ook af hoe het bijv. zit met de stekkers en of ik het modem dat nu in mn laptop zit (v.90 modem) wel kan gebruiken (ik vertrek donderdagochtend :7) ///

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:56
Ga met vakantie man! ;)

Kijk is naar Euronet Traveler :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Hang je GSM aanje laptop (evt via IR) en bel naar een provider in NL: +31..........
Lekker traag en duur, maar als je niet zonder mail kunt moet je er wat voor over hebben...
Zelf heb ik vanaf Kreta met mijn palm kunnen mailen / 'surfen' op die manier.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Je moet een ipass provider hebben. Kijk maar eens op www.iroam.nl

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga er heen voor studiedoeleinden, dus wil ik af en toe wat documenten voor de veiligheid naar huis mailen ... heb verder heen gsm, dus gaat niet lukken ... had al wel naar ipass gekeken, maar het leek er op dat ze geen inbelpunt hebben op fiji ... zal Euronet Traveler en iRoam eens even nader gaan onderzoeken dan ... maar geen mensen dus met persoonlijke ervaring? :)

• Allard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-05 11:50
Is Compuserve (www.cs.com) dan niet wat voor jou? Zij hebben wereldwijd een groot aantal inbelpunten, waaronder Fiji (Suva)

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:24
Dat is inderdaad het enige voordeel dat CompuServe ooit heeft gehad tov. van alle providers (naast alle nadelen van spam en cdtjes e.d.), dat je dus wereldwijd lokaal in kan bellen ofzo.

Hier betaal je dan ook wel maandelijks bedrag voor ofzo, maar dat kan niet hoog zijn :).

• Uberprutser
  • Laatst online: 11:56
Verwijderd schreef op 05 november 2003 @ 17:10:
maar geen mensen dus met persoonlijke ervaring? :)
Jawel, ik heb Traveller een tijdje gebruikt voor m'n werk...
Gaat perfect, maar is misschien al te laat voor je nu omdat het 2 dagen duurt voordat je je gegevens hebt :(

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:05
Skynet heeft zo een abbo. in belgie. Even bellen naar de helpdesk en je hebt je paswoord direct!

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Verwijderd

Topicstarter
Ballebek schreef op 05 november 2003 @ 21:32:
[...]

Jawel, ik heb Traveller een tijdje gebruikt voor m'n werk...
Gaat perfect, maar is misschien al te laat voor je nu omdat het 2 dagen duurt voordat je je gegevens hebt :(
Is dat traveller van euronet? ik ben de eerste paar dagen nog in Suva, dus kan ik in een internetcafe ofzo nog wel een abbo regelen ofzo, maar daarna zit ik een tijd op een klein eiland 500km boven fiji en daar zitten iig zeker geen internetcafe's :)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Van Fiji inbellen naar Nederland zou ik zowiezo niet doen. Kost iets van $4 per minuut ofzo om te bellen naar Nederland vanaf dat eiland.....

Je zult dan hoe dan ook op zoek moeten naar een provider met een LOKAAL inbelpunt. Ik denk dat je beste gok is gewoon daar een lokaal inbel abonnementje aanschaffen zodra je er bent.....

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• stfn345
  • Laatst online: 14:24

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hey, dat is handig, 1 fiji dollar = ongeveer 1 oude ned gulden.. (back to old times!)

• Yosemite
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 00:35
In de plaats Suva heb je een gratis Wi-Fi Hotspot. Dus als je een wireless kaartje hebt, is dat misschien iets.
Pagina: 1