Virusscanner die niet standaard opstart

Pagina: 1
Acties:

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een virusscanner die niet standaard opstart met XP, ik gebruik nu nog housecall.trendmicro.com maar ik zoek eigenlijk een echte virusscanner. Het enige dat ik er mee wil doen is een keer in de week de hele zooi scannen en zo af en toe een filetje via m'n rechtermuisknop scannen. Hij mag niet al te groot zijn, gratis, en hij moet vrij vaak updates hebben. Weet iemand een goede voor mij?

Verwijderd

SMulTiE schreef op 04 november 2003 @ 19:22:
Ik ben op zoek naar een virusscanner die niet standaard opstart met XP, ik gebruik nu nog housecall.trendmicro.com maar ik zoek eigenlijk een echte virusscanner. Het enige dat ik er mee wil doen is een keer in de week de hele zooi scannen en zo af en toe een filetje via m'n rechtermuisknop scannen. Hij mag niet al te groot zijn, gratis, en hij moet vrij vaak updates hebben. Weet iemand een goede voor mij?
Nou jah, elke virusscanner kan dat bijna in de opties, dusse ....

Waarom wil iedereen altijd iets heel goeds, zonder ervoor te betalen. Oke ik heb niet alles legaal, maar op een virusscanner bezuinig ik dus niet en die koop ik altijd. En dat moet men toch wel op kunnen brengen? :?

Dus heel goed en gratis met veel updates = fantasie. :O

Neem gewoon Norton 2004 man en betaal is wat extra ... |:( :Z

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
(jarig!)
Of Simpelweg AVG Virus scan gratis en voor niks!!!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:16

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 19:25:
[...]

Dus heel goed en gratis met veel updates = fantasie. :O

Neem gewoon Norton 2004 man en betaal is wat extra ... |:( :Z
Absoluut mee eens. Op dit vlak veel updates (ondersteuning), goede betrouwbare software en ook nog voor niets bestaat gewoon niet.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum