• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
ik ben op zoek naar een nieuwe ipaq wat ik later wil gaan combineren met bluetooth tomtom navigator maar voorlopig alleen de ipaq

ondanks dat er zoveel verschillende zijn kan ik wel een keuze maken.
nu is mij alleen opgevallen dat je verschillende types hebt die iets van nummer afwijken maar ik kan geen verschillen ondekken als ik naar de specs ervan kijk.
dit zijn de ipaq's die ik bedoel.

wat? 2210 2215 4150 4155
prijs 399 399 449 449
gew. 5,1oz 5,1oz 4,67oz 4,67oz
wlan no no yes yes
power 900mA 900mA 1000mA 1000mA
slot SD+CF SD+CF SD/MMC SD/MMC

cpu ze zijn allemaal 400 MHz
ram ze hebben allemaal 64 mb
bt ze hebben allemaal blue tooth

nu moet ik beslissen en die beslissing gaat gebeuren op het slot gedeelte denk ik
ik wil dolgraag eigenlijk een 4150 of 4155 omdat die wlan hebben en ik thuis ook :)
maar deze ondersteunen geen Compact Flash Cards althans dat kan ik niet vinden...terwijl ik juist veel gebruik maak van CF :(

weet iemand of die 4150 en 4155 ook CF ondersteunen (standaard) en ik wil graga het verschil weten tussen 4150 en 4155 kan namelijk geen verschil ontdekken.

Verwijderd

4150 heeft GEEN CF, helaas. Als je thuis WLAN hebt, zou ik voor de 4150 gaan. Geheugenkaartje is dan 1 keer duurder, maar dan heb je toch wel een gaver apparaat.

Volgens mij is het verschil tussen 4150 en 4155 dat de 4155 voor de amerikaanse markt is.

• shardphoenix
als ik zo eens kijk wordt mijn beslissing dadelijk idd bepaalt door de memory slot cards. Ik ben in het bezit van een canon powershot A200 en die heeft CF en guess what? Ik wil het liefste de 4150 of de 4155 die idd....SD slots hebben :'(
decisions, decisions, decisions...

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik denk dat er wel een SD Wlan kaartje te koop is. Dan kun je de 2210 nemen, een SD Wlan kaartje gebruiken en het CF slot gebruiken als geheugen :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• shardphoenix
das idd een idee ja
die 2210 hebben ze hier op mijn stage...die we weggeven aan klanten
misschien kan ik zo iets regelen :) eens ff informeren

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-04 14:15
Ik heb nu een week een Ipaq 4150 in gebruik, en kan inmiddels wel stellen dat dit toch wel verruit de beste en fijnste pda is die ik ooit gebruikt heb. Vergeet wifi- en bluetooth-insteekkaarten, er is niets beters dan alles geïntegreerd te hebben in één klein en licht apparaat. Het kost misschien iets meer in aanschaf, maar vergeet niet dat het gewicht en formaat iets is wat je elke dag in je broek- of binnenzak voelt. De 2210 is naar mijn mening gewoon te groot om ongemerkt weg te stoppen in je colbert of broekzak. Als je eenmaal een Palm V (mijn eerste pda) gehad hebt , dan snap je wat ik bedoel. De 4150 is zelfs nog kleiner dan de Palm V!

Wifi werkt perfect, bluetooth idem i.c.m. met mijn Siemens S55 en gprs abbo, je wilt gewoon niet anders meer.

Als je slim bent bestel je hem in de usa voor 400 dollar, scheelt zowat de helft met de huidige dollarkoers.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:16

Wokschotel

Op 6 wielen

RoccoS schreef op 01 december 2003 @ 14:19:
Ik heb nu een week een Ipaq 4150 in gebruik, en kan inmiddels wel stellen dat dit toch wel verruit de beste en fijnste pda is die ik ooit gebruikt heb. Vergeet wifi- en bluetooth-insteekkaarten, er is niets beters dan alles geïntegreerd te hebben in één klein en licht apparaat. Het kost misschien iets meer in aanschaf, maar vergeet niet dat het gewicht en formaat iets is wat je elke dag in je broek- of binnenzak voelt. De 2210 is naar mijn mening gewoon te groot om ongemerkt weg te stoppen in je colbert of broekzak. Als je eenmaal een Palm V (mijn eerste pda) gehad hebt , dan snap je wat ik bedoel. De 4150 is zelfs nog kleiner dan de Palm V!

Wifi werkt perfect, bluetooth idem i.c.m. met mijn Siemens S55 en gprs abbo, je wilt gewoon niet anders meer.

Als je slim bent bestel je hem in de usa voor 400 dollar, scheelt zowat de helft met de huidige dollarkoers.
Doe eens een linkje van een bedrijf dat ook naar Europa verscheept? Alle bedrijven waar ik kijk doen niet aan internation shipping :(
Pagina: 1