Toon posts:

Lego mindstorms 1.5 op Windows XP??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers

Ik was van plan een Lego Robotics invention system 1.5 te kopen
dit setje is al voor 1999 uitgebracht dus pre windows XP.

zijn er mensen die ook de 1.5 versie (via de seriele poort ) hebben en dit goed hebben draaien met windows XP. meld uw ervaringen

nu wou ik het gebruiken met mijn laptop (acer travelmate 800lcib) deze heeft geen seriele poort. is dit op te lossen door een z'on sitecom (oid) USB to serial kabeltje

ik ben al op zoek geweest op de lego site maar daar staat het alleen over de nieuwe versie (2.0 das de USB versie) dat hij geschikt is voor XP

dus kom maar met jullie commentaar.............

Verwijderd

Topicstarter
niemand heeft er meer lego tegenwoordig?

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Lego zat :) Maar niet dat nieuwe. Je kan misschien bellen met een winkel die dat pakket verkoopt en vragen of het werkt. Ben je niet overtuigd kan je afspreken dat als het niet mocht werken, je het terug kan brengen.
offtopic:
niet schoppen binnen 24 uur (huishoudregels forum)

Verwijderd

bij ons hadden ze het op school ook vroeger daar liep win2k,
dus ik denk dat winxp het ook wel pakt aangezien tussen die twee niet zoveel verschillen zitten.

Verwijderd

Topicstarter
tis te koop bij top1toys
(140 euro! versie 2.0 kost 249 euro)

als je aan die vrouwen dat achter de balie vraagt krijg je zon antwoord van staat het niet op de doos?
dan kan het niet. dat is een niet echt betrouwbaarantwoord vind ik

• Bobje
En heb je al gebeld naar het hoofdkantoor van lego-systems, die weten het antwoord denk ik wel. Vraag anders gewoon aan die vrouw of je het terug kan brengen als het niet werkt. Laat ze een duidelijk antwoord geven...

Verwijderd

Topicstarter
okee ik weet genoeg bedankt allemaal

• Bobje
Weet je het antwoord op je vraag al (of het werkt met windows XP) of ben je van plan om het morgen toch gewoon even te vragen of op te bellen? Als het eerste het geval is willen we graag wel je informatie weten of het ook allemaal goed werkt ;) .

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 13:20

Gé Brander

MS SQL Server

Ik heb ook diezelfde set, maar heb er al tijden niet meer naar omgekeken. Heb niet zoveel tijd meer met 2 kinderen en nog 1 onderweg ;)

Maar ik heb het volgens mij wel werkend gehad.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry ik heb nog een keer goed in 1 of andere vaag lego forum gezocht en daar stond iemand met hetzelfde probleem en die moest een update cd bij lego halen en toen was het probleem opgelost. dus 3x raden wat ik morgen ga doen......................

• Bobje
De vrouw afz**ken dat ze fout antwoord gaf ;) . Oke je gaat het setje + update cd halen dus...
Pagina: 1