Een tijdje geleden was het een groot schandaal.
De driver cheat van Nvidia.
Nu heb ik zelf een Leadtek Geforce FX 5900 Ultra besteld en moet die binnen een a twee dagen binnen zijn.
Nu ben ik zelf heel benieuwd hoeveel die cheat drivers uitmaken.
Daarom wil ik het graag zelf eens gaan vergelijken en kijken wat het uitmaakt met mijn exemplaar.(Nieuwe drivers vs Oude(En Cheat))
Maar ik zou niet weten waar ik die kan vinden.
En google wil ook niet echt lukken aangezien ik niet zou weten waar ik eigenlijk naar zoek behalve dat het Nvidia Detonator drivers zijn.(D8 ik)
Ben namelijk net van de ATI kaart afgestapt dus moet weer eventjes in de Nvidia wereld komen, neem me daar niet kwalijk voor please.
Heeft daarom iemand een linkje voor mij met de drivers daarop??
Verder, ik heb ooit gehoord over forceware??
Wat houdt dit in??
Bedankt alvast.
De driver cheat van Nvidia.
Nu heb ik zelf een Leadtek Geforce FX 5900 Ultra besteld en moet die binnen een a twee dagen binnen zijn.
Nu ben ik zelf heel benieuwd hoeveel die cheat drivers uitmaken.
Daarom wil ik het graag zelf eens gaan vergelijken en kijken wat het uitmaakt met mijn exemplaar.(Nieuwe drivers vs Oude(En Cheat))
Maar ik zou niet weten waar ik die kan vinden.
En google wil ook niet echt lukken aangezien ik niet zou weten waar ik eigenlijk naar zoek behalve dat het Nvidia Detonator drivers zijn.(D8 ik)
Ben namelijk net van de ATI kaart afgestapt dus moet weer eventjes in de Nvidia wereld komen, neem me daar niet kwalijk voor please.
Heeft daarom iemand een linkje voor mij met de drivers daarop??
Verder, ik heb ooit gehoord over forceware??
Wat houdt dit in??
Bedankt alvast.