Data overzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik moet straks bij iemand een nieuwe hd plaatsen in de pc.
De huidige situatie is nu dat alles op een 20gb staat. Hiervoor in de plaats komt een nieuwe 80gb.

Nu is het probleem dat alles overgezet moet worden, zonder windows opnieuw te installeren.

Hoe doe ik dat het snelste en makkelijkste?

iStockphoto

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 16:37
Norton Ghost?

• Arnaud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-08 18:07
Of DriveImage, waar je net als Ghost ongeveer 50 Euro voor betaald.

Als je een Western Digital Schijf hebt gekocht kun je ook je data gratis overzetten met behulp van de Data LifeGuard Tools (http://support.wdc.com/download/index.asp).

Misschien dat deze tool ook werkt bij harde schijven van een ander merk?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
BlizzarD schreef op 04 november 2003 @ 17:54:
Ik moet straks bij iemand een nieuwe hd plaatsen in de pc.
De huidige situatie is nu dat alles op een 20gb staat. Hiervoor in de plaats komt een nieuwe 80gb.

Nu is het probleem dat alles overgezet moet worden, zonder windows opnieuw te installeren.

Hoe doe ik dat het snelste en makkelijkste?
[search=complete hd backuppen] levert je de term 'image' op. door vervolgens te [search=image van hd maken] vind je meerdere topics waarmee je dit had kunnen doen :)

Verder kan dit inderdaad met elk redelijk programma dat een image van een drive of partitie kan draaien. Die kun je wel vinden met [google=drive image creation software] of andere, dergelijke, zoekqueries. Veel succes, met alles wat in dit topic gezegd is moet je zeker uit je probleem kunnen komen. Als je wat creatief met zoektermen had gespeeld had je dit misschien zelf kunnen vinden, wat een handige wetenschap is als je in de toekomst meer topics wilt openen :)

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05:34
Partition Magic 8?

Lekker!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
G33rt schreef op 04 november 2003 @ 18:16:
[...]

[search=complete hd backuppen] levert je de term 'image' op. door vervolgens te [search=image van hd maken] vind je meerdere topics waarmee je dit had kunnen doen :)

Verder kan dit inderdaad met elk redelijk programma dat een image van een drive of partitie kan draaien. Die kun je wel vinden met [google=drive image creation software] of andere, dergelijke, zoekqueries. Veel succes, met alles wat in dit topic gezegd is moet je zeker uit je probleem kunnen komen. Als je wat creatief met zoektermen had gespeeld had je dit misschien zelf kunnen vinden, wat een handige wetenschap is als je in de toekomst meer topics wilt openen :)
Dit verhaal lijkt me overduidelijk :)

Dit had je zelf ook wel kunnen vinden. Voordat je een topic opent hoor je zelf op onderzoek uit te gaan. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

[ Voor 8% gewijzigd door SH007 op 04-11-2003 18:24 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.