Toon posts:

[NFS Underground] Niet naar 1024x768 *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg voor geen enkele mnaier voor elkara om de resolutie op 1024x768 te krijgen het ziet er blurred uit op mijn tft 8)7 ...wie kan me helpen ?

ik kan wel naar rechts klikken om 1024x768 aan te gevven...maar hoe accepteer ik dit? ik kan nergens op OK of accept drukken

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 17:50:
ik krijg voor geen enkele mnaier voor elkara om de resolutie op 1024x768 te krijgen het ziet er blurred uit op mijn tft 8)7 ...wie kan me helpen ?

ik kan wel naar rechts klikken om 1024x768 aan te gevven...maar hoe accepteer ik dit? ik kan nergens op OK of accept drukken
menu is standaard 800*600 pas ingame gaat ie naar de goede resolutie.
:)

maar je moet het wel elke keer dat je de demo opstart weer ff instellen, hij onthoud namelijk niks :/

[ Voor 12% gewijzigd door LordMithril op 04-11-2003 18:09 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Topicstarter
jah dat is het probleem nou juist ook....hij pakt hem niet op 1024...maja zal wel iets hardware matig zijn dan :(

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-02 19:43
en waaarom kan ik niet in-game een new accountje aanmaken... wat ik ook kies als username.. het bestaat al.

en als ik daar hoerrrr typ zegt tie dat dat niet mag, want dat wordt gefilterd ofzow :?

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-02 22:31
ik zie alleen maar wazige letters enzo... Ik kan niet zien waar ik op moet klikken... Iemand die weet hoe ik dit kan fixen? Ik voldoe aan de minimale eisen...

Full-stack webdeveloper in Groningen

Verwijderd

Je mag voor je probleem best een eigen topic openen hoor. Maar zorg wel dat je een duidelijke startpost/topic titel hebt (Lees dit voor je een topic opent/een reply post!) :)

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
ZanderZ schreef op 04 november 2003 @ 21:46:
ik zie alleen maar wazige letters enzo... Ik kan niet zien waar ik op moet klikken... Iemand die weet hoe ik dit kan fixen? Ik voldoe aan de minimale eisen...
Radeon?
dan gewoon bij 3d settings mipmapping en die andere slider helemaal omhoog gooien op quality..
(bij advanced beeldscherm settings dus)

Bier, Whiskey en Metal!!

Pagina: 1