Toon posts:

5.1 sound in games over sony htbe1 speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje de bezitter van de sony htbe1 speakerset
dit is een 5.1 speakerset met actieve sub en ingebouwde dolby digitaal, dts en prologic 2 decoders.
De sub is rechtstreeks aangesloten op mijn geluidskaart (live 1024 met spdif) is het mogelijk om 5.1 geluid van games via een andere geluidskaart door te sturen naar deze set. Bij films heb ik perfect dolby digitaal en dts geluid maar bij games moet ik het houden op stereo of prologic 2.
specs van de sony

5 x 15 W
Dolby Digital / DTS-decoder
Dolby Prologic II decoder
Digital Cinema Sound EX
1 audio-ingang (analoge tulip)
2 digitale ingangen(coax,optisch, 1 USB (alleen stereo)

ik heb de faq gelezen en de topics maar is jammer genoeg geen oplossing zover ik zie.
ik sluit hem niet aan op een versterker en dan naar de speakers maar rechtstreeks op de speakers. De analoge aansluiting zijn twee tulp aansluitingen(links en rechts).
dit is dus duidelijk een ander probleem als het standaard verhaal dus svp niet direct sluiten zoals de vorige keer.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 18:21 ]

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 13:27
ik ken geen games die 5.1 / DTS digitaal geluid gebruiken dus nee dat gaat niet werken dan. je zult em dan dus analoog aan moeten sluiten, gewoon voor en achter geluid, 4 kanalen.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Jawel hoor, zoals al gezegd, je hebt een analoge 5.1 input nodig, als je die niet hebt, dan kan het niet. Ook niet als je nog 10.000 topics opent...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.