Toon posts:

[xp] HP 2500CM driver probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben hier aan ons win2000 netwerk een Hp2500cm printer hangen waar zonder problemen op geprint kan worden via de win2000server server :) vanuit alle win2000 bakken.

Onlangs is er een laptop aangeschaft met windows XP waarop de winXP drivers voor de 2500c series zijn geinstaleerd. Echter als er vanaf de laptop wordt geprint wil ie dat alleen via de manual paper feed (tray 1) doen. Ik heb van alles geprobeerd op de laptop maar het lukt maar niet om een andere tray aan te sturen.

Heeft er iemand een tip?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Foul_ol_Ron,

Als je aangeeft van alles geprobeerd te hebben is dat wat moeilijk - geef even aan wat je exact geprobeerd hebt :)

Je probleem klinkt als een regional setting die fout staat, waardoor je printer altijd het "Letter"-formaat wil printen, terwijl jullie normaal met A4 werken. Je kan dit in de "Default Settings" van de printer instellen.

Verder gaat deze vraag eigenlijk meer over een driver, en hoort dus in Software Algemeen thuis, daarom verplaats ik hem eventjes.

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, ok bedankt,...

Nou je kan er van op aangaan dat ik alle software-matige instellingen combinaties geprobeerd heb, maar zonder resultaat. Ik dacht mischien komt iemand dit probleem bekent voor of is het een veel voorkomend windows200/xp iets.

Verder als de printer direct op de laptop wordt aangesloten print ie wel gewoon met exact dezelfde driver,...