Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik houd een spleekbeurt over terminals zowel slim maar hoofdzakelijk over domme terminals.

Ik google super veel maar echt veel resultaat heb ik nog niet geboekt.

Iemand waar ik veel informatie / info / nuttige dingen ken vinden over terminals?

Alvast bedankt.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:59

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 16:37:
Ik houd een spleekbeurt over terminals ......
Saaws baai? ;)

Misschien is het handig te zeggen waar je deze spreekbeurt voor geeft (welke opleiding) en hoe lang 'ie moet duren enzo. Het is slim om bij dit soort verhaaltjes eerst even een inleidend stukje te babbelen, dus hoe je die terminals in een systeem moet zien enzo, en dan pas verder erop ingaan.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Verwijderd

Tja... misschien off-topic antwoord...
Maar... in de afvalcontainer.
Kortgeleden al die domme terminals een gooi gegeven.
Tegenwoordig is het 'pc' wat de klok slaat.
Ach die goede oude tijd.... B)

Verwijderd

Niet helemaal :)

"Oude" domme terminals komen weer helemaal terug.
Maar niet meer op de werkplekken zelf maar gebruikers krijgen er eentje meer naar huis toe. Een aparaatje met flash geheugen een processortje en andere randaparatuur. Een domme terminal kan je het eigenlijk niet meer noemen...
Eerder een uitgeklede PC.

Vaak deze worden "domme" terminals gebruik in samenwerking met Critix. Gebruiker logt in en ziet alle programma's die hij moet gebruiken. Alles word opgeslagen op de server. De gebruiker kan de volgende dag gewoon weer verder gaan met zijn werk dat hij gisteren avond gemaakt had :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 18:19 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Nightbat, Gadget Talk is niet voor domme terminals. Daarbovenop is je vraag een huiswerkvraag, en dat is niet de bedoeling op GoT ;). Misschien eens met andere keywords op Google proberen, zoals 'citrix terminal' of 'computer terminal history'. Succes :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.