Toon posts:

geluid valt weg bij kijken dvd Tiesto op MB p4p800

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een p4p800 mb en als ik naar de dvd van Tiesto kijk dan valt het geluid weg. Ik heb geen andere geluidskaart in de kast zitten en ik heb geen 5.1 boxen. alleen twee normale speakers.
Ik heb bij andere dvd's nog geen problemen ondervonden. Kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand kan zijn?

Gr Joost

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Volgens mij ligt het aan de DVD. Er was toch een brakke partij van die tiesto-dvd's geperst?

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
maar die zijn ook vernietigd.. en daarbij liep het geluid niet synchroon met het beeld..

verder geen idee wat dat kan zijn, is het altijd op 't zelfde punt?

welke player?

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is het altijd op dezelfde punten. Het lijkt wel of het geluid met een of andere hele goedkope camera is opgenomen waar zo'n geluidsniveaulimiet opzit. Het komt het meeste voor dat er bij harde stukken het geluid minder wordt, maar het komt ook voor dat het linker kanaal gewoon dood is.
Ik heb een Pionee dvd brander en een sony dvd speler en die hebben hetzelfde probleem. De software is van Asus. Versie weet ik zo niet!

Heeft iemand nog tips?
Ik heb helaas geen andere dvd speler dus ik kan niet testen of het aan de dvd of aan mijn pc ligt!

Gr Joost

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08 19:29
Mijn tip is, probeer eens andere software. Bepaalde software zoals bijvoorbeeld WinDVD speelt alleen 5 minuten DVD af en daarna stopt het geluid ermee en gaat het beeld vrolijk verder. Volgens mij had PowerDVD dit ook. je kunt het dus met freeware proberen.

57696520646974206c65657374206973206e657264

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

Heb je het al getest op een stand alone dvd speler? Dit om er zeker van te zijn dat het niet de dvd is. Je ken nu namelijk wel blijven proberen maar als het straks gewoon aan je dvd ligt is al die tijd voor niks geweest.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Pagina: 1