Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)
<blockquote><font color=red size=1>modbreak:</font><hr color=blue size=1><font color=blue size=1>Gelieve je topic niet omhoog te schoppen binnen 24 uur. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done.</font><hr color=blue size=1></blockquote>
Owkidoki
[ Voor 75% gewijzigd door BacardiBreezer op 04-11-2003 21:14 ]
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Zou een mogelijkheid kunnen zijn idd..... maarja dan nog, er is zoveel weg gegooid en dat staat er ook nod steeds opNvidiot schreef op 04 november 2003 @ 20:33:
is er in de tussentijd echt *NIETS* gebeurd met die harddisk ? dwz, hij is *NIET* aangesloten geweest in windows ? (System restore / prullenbak schrijven namenlijk ook naar die schijf, en dat kan nou NET die bestanden hebben overschreven)
NU dan wat anders..... na een partitie verwijderen en format en neuwe install hbe ik ook wel eens geprobeerd om te kijken of er nog iets terug te halen was....... en voila, NP
[ Voor 17% gewijzigd door BacardiBreezer op 04-11-2003 21:01 ]
Idd wel mee bezig geweest, maar toch nog een proberen
Maar dan toch vind ik het vreemd....... andere fisl die ook gedelete zijn en ook al redelijk vaak gedefragged staan er ook op
[ Voor 40% gewijzigd door BacardiBreezer op 05-11-2003 13:10 ]
Weer veel nuttige info extra erbij, dat was het doel, veel programma's getest en Eeasy Recovery vind ik toch nog het fijnste werken !