EasyRecovery laat me aub niet in de steek !

Pagina: 1
Acties:

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Ik denk dat het topic hier moet staan, twijfelde namelijk ook nog even aan Data en Opslag.

Maar hier het probleem. Een HD waar betanden op staan, 4 weken gelden een recovery overheen gedraaid en alle bestanden gevonden die ik nodig had. Nu wil ik dat nog een keer doen en zijn de bestanden ineens weg (stuk of 15). Er is in de tussentijd niets met de schijf gedaan, geen partitiewijziging, nieuwe install of image terug geplaatst.

Ik heb inmiddels alle verschillende checks al gedaan maar foetjsie......

Rara hoe kan dit ?

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Sory dat ik even moet kicken maar ik heb nu alle optie gehad en net alleen die files zijn weg. Alles van een jaar geleden staat er zelfs nog op :S Dit is geen feest na een gehele avond recoveren. Uiteindelijk zijn de files niet zo erg maa toch wil ik wel weten waar dat aan ligt :)

<blockquote><font color=red size=1>modbreak:</font><hr color=blue size=1><font color=blue size=1>Gelieve je topic niet omhoog te schoppen binnen 24 uur. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done.</font><hr color=blue size=1></blockquote>

Owkidoki :) maarja was desperate...... about the time, not the files ;)

[ Voor 75% gewijzigd door BacardiBreezer op 04-11-2003 21:14 ]

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

is er in de tussentijd echt *NIETS* gebeurd met die harddisk ? dwz, hij is *NIET* aangesloten geweest in windows ? (System restore / prullenbak schrijven namenlijk ook naar die schijf, en dat kan nou NET die bestanden hebben overschreven)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Nvidiot schreef op 04 november 2003 @ 20:33:
is er in de tussentijd echt *NIETS* gebeurd met die harddisk ? dwz, hij is *NIET* aangesloten geweest in windows ? (System restore / prullenbak schrijven namenlijk ook naar die schijf, en dat kan nou NET die bestanden hebben overschreven)
Zou een mogelijkheid kunnen zijn idd..... maarja dan nog, er is zoveel weg gegooid en dat staat er ook nod steeds op :S

NU dan wat anders..... na een partitie verwijderen en format en neuwe install hbe ik ook wel eens geprobeerd om te kijken of er nog iets terug te halen was....... en voila, NP :D

[ Voor 17% gewijzigd door BacardiBreezer op 04-11-2003 21:01 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Heb je de dingen die in de OM FAQ staan al geprobeerd? :)

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Idd wel mee bezig geweest, maar toch nog een proberen :) Ik vind het zo vreemd dat de data gewoon ineens foesjie is....

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Ik weet al wat het probleem is......... Schijf is gedefragmenteerd :) Wel weer leuk om te weten dit !

Maar dan toch vind ik het vreemd....... andere fisl die ook gedelete zijn en ook al redelijk vaak gedefragged staan er ook op :S

[ Voor 40% gewijzigd door BacardiBreezer op 05-11-2003 13:10 ]

• BacardiBreezer

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Naja alles geprobeerd maar noppes.... iig niet erg want ik had die files gewoon netjes op CD staan maar strange :) Ik gok het op de defrag.

Weer veel nuttige info extra erbij, dat was het doel, veel programma's getest en Eeasy Recovery vind ik toch nog het fijnste werken !

Pagina: 1