misschien doet ie ut zow

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Lobertje
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04 10:01
Heeey nou jah dat probleem heb ik ook. ik zou als allereerst ff de nieuwe pctv vision upgraden op deze site (http://www.pinnaclesys.co..._name=PCTVpro&page_id=509). heb jij interne audio verbinding of exerne nou jah ik heb externe en heb um in mij audigy 2 platina zitten. en dan geeft hij dus daan bij mij onder het tapblad audio mijn kaart de (SB AUDIGY AUDIO [E800]) en dan kan ik dan kan ik kiezen uit verschillende tv playback inputs maar daar moet je nie aan zitten ik heb hem nu op aux staan :? hij doet het in iedergeval 8)7 en dan daar onder staat ingang geluids opname die moet je dan op anologe mix zetten en dan kan je opnemen MET GELUID alleen 1 nadeel is dat je zelf geen geluid meer hoort 8)7 ik vat er ook nix van maja ik kan in iedergeval opnemen met geluid. je moet dan alleen nog wel ff leten op de metertjes van links en rechts of ze bewegen. en ondertijd mag je GEEN WINAMP OF WINDOWS MEDIAPLAYER AAN ZETTEN soms neemt hij dat geluid dan op :S ik vat er ook geen donder meer van maja hij doet ut 8)7

Lobertje

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:59

Hu9o

Schokkend

Denk dat je op de verkeerde knop hebt geklikt (new topic ipv post reply)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja en ik denk dat een beetje meer nederlands ook geen kwaad zou(w) kunnen?

:?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.