Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[PW] GSM's - Voorstel overzichtelijkheid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De overzichtelijkheid van de Pricewatch 'GSM's (zonder abo & simlock)'-categorie is momenteel niet echt fantastisch.

Ik wil even laten zien wat ik bedoel :
16 Nokia 8310 € 195,- 04-11

7 Nokia 8310 Dual Band Dark € 198,- 04-11

2 Nokia 8310 Dual Band Frost € 198,- 04-11

2 Nokia 8310 Dual Band Glacier € 230,- 04-11

3 Nokia 8310 Dual Band HOT € 296,- 30-10

4 Nokia 8310 Dual Band Light € 199,- 30-10

3 Nokia 8310 Dual Band Red Hot € 18,- 03-11

1 Nokia 8310 Dual Band Sizzling € 18,- 03-11
De eerste vermelding is de telefoons waar ik naar op zoek ben, vervolgens 5x de telefoon met een bepaalde cover en dan nog twee losse covers. Tenmiste, laat ik daar voor het gemak maar van uit gaan.

Ik wil twee mogelijke verbeteringen voorstellen :

1) Alleen vermeldingen van telefoons toestaan. D.w.z. geen frontjes, laders, headsets, covers en batterijen meer. Verder slechts een vermelding per type telefoon, dus niet meer één vermelding per kleur.

2) Subcategorieën voor acessiores. Waardoor je standaard alleen GSM's ziet en geen acessoires.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 15:55:

[Verhaal]

1) Alleen vermeldingen van telefoons toestaan. D.w.z. geen frontjes, laders, headsets, covers en batterijen meer. Verder slechts een vermelding per type telefoon, dus niet meer één vermelding per kleur.
Tegen omdat men weleens op zoek is naar een bepaalde kleur.
2) Subcategorieën voor acessiores. Waardoor je standaard alleen GSM's ziet en geen acessoires.
Voor.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

De overzichtelijkheid van de Pricewatch 'GSM's (zonder abo & simlock)'-categorie is momenteel niet echt fantastisch.

Ik wil even laten zien wat ik bedoel :

[...]

De eerste vermelding is de telefoons waar ik naar op zoek ben, vervolgens 5x de telefoon met een bepaalde cover en dan nog twee losse covers. Tenmiste, laat ik daar voor het gemak maar van uit gaan.

punt 1 ) Niet mogelijk, omdat de levertijd van een bepaalde kleur nogal eens verschilt; de ene week is blauw leverbaar, de andere week weer rood. Bovenden scheelt een bepaalde kleur ook erg in prijs, zoals je zelf merkt

punt 2 ) Subcat. voor accessoires vind ik een goed idee, het is op dit moment redelijk onoverzichtelijk!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 19:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
[hier stond onzin ;) ]

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 21:07 . Reden: verkeerde stelling weg gehaald ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Frontjes, covers, headsets en batterijen laten we niet weg omdat deze direct te maken hebben met GSM's. Wel is het mogelijk om deze in een of meerdere categorieën te zetten zodat deze mooi zijn weggewerkt uit de GSM-categorie maar toch vermeld zijn in de Pricewatch.
Als er subcategorieën gebruikt worden, staan in de standaard categorie de 150 meest opgevraagde producten. Hier kunnen dan accessoires tussen staan. Voor alleen GSM's zou je dan door moeten surfen naar een subcategorie.

Overigens komt deze categorie wel aan bod bij de grote schoonmaak en opruiming van de Pricewatch, maar dat zal nog even op zich laten wachten omdat andere categorieën een hogere prioriteit hebben. Heb geduld.

Verwijderd

Topicstarter
Robin Vreuls schreef op 04 november 2003 @ 20:52:
Als er subcategorieën gebruikt worden, staan in de standaard categorie de 150 meest opgevraagde producten. Hier kunnen dan accessoires tussen staan. Voor alleen GSM's zou je dan door moeten surfen naar een subcategorie.
Kan hier niet van afgeweken worden? I.t.t subcategorieën van andere categorieën, is hier de ene subcategorie (GSM toestellen) veel belangrijker dan de andere subcatergorieën (frontjes, headsets, laders).

Dus in plaats van de 150 meest opgevraagde produkten te laten zien, zou ik kiezen voor de 150 meest opgevraagde GSM toestellen.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

We zijn al geruime tijd bezig om de diverse categorieën bij te werken. Dat kost vrij veel tijd. We zullen op een gegeven moment aan de GSM categorie beginnen, wanneer is enkel niet te voorspellen!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hoef je niet te doen. Als we er aan toekomen, dan zie je het vanzelf. Het is in ieder geval doorlopend onder onze aandacht :).

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Harm schreef op 06 november 2003 @ 22:18:
[...]

Hoef je niet te doen. Als we er aan toekomen, dan zie je het vanzelf. Het is in ieder geval doorlopend onder onze aandacht :).
Poster kreeg geen antwoord op zijn vraag van twee dagen eerder.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Stel het voor op devtrack.tweakers.net. Daar wordt het eerder opgepakt dan hier :).
Pagina: 1