Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
OK; ff een kickje.....
Het probleem is voor de helft opgelost; dwz hij werkt alleen in de preview heb ik nog een grijs beeld.
Maar wat ik nog vreemd vind is dat ik in MSN rechtsonder niet m'n eigen cam zie maar een zwart vlak. De persoon tegen wie ik chat zie ik wel goed op cam.
Af en toe veranderd het zwarte vlak naar stilstaand (cam) beeld en vervolgens wordt 'ie weer zwart.
Weet iemand hoe dit kan??? Of beter, hoe het opgelost wordt?
Het probleem is voor de helft opgelost; dwz hij werkt alleen in de preview heb ik nog een grijs beeld.
Maar wat ik nog vreemd vind is dat ik in MSN rechtsonder niet m'n eigen cam zie maar een zwart vlak. De persoon tegen wie ik chat zie ik wel goed op cam.
Af en toe veranderd het zwarte vlak naar stilstaand (cam) beeld en vervolgens wordt 'ie weer zwart.
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Dat zwarte beeld bij me zelf is mij wel bekend en komt door of brakke niet goed werkende drivers of webcam zelf die brak is.Jivecar schreef op 05 november 2003 @ 16:46:
OK; ff een kickje.....
Ik had dit met een trust
Op het moment dat ik nu op webcam klik dan zie ik DIRECT me zelf verschijnen.
Ik ben zelf van mening dat het eerder aan de drivers ligt (logitech werkt samen met microsoft voor goede msn onder steuning en ik denk dat het bij andere fabrikanten wat minder is)
Taal fouten inbegrepen ;)
Binnen de bijgeleverde software werkt het btw allemaal wel goed... en ook de ontvanger in MSN ziet mij goed....alleen zie ik mezelf niet (niet zo belangrijk, maar toch wel handig)./....
Dat lijkt me dan toch iets te maken te hebben met de TWAIN drivers die worden gebruikt.Jivecar schreef op 05 november 2003 @ 20:42:
Binnen de bijgeleverde software werkt het btw allemaal wel goed... en ook de ontvanger in MSN ziet mij goed....alleen zie ik mezelf niet (niet zo belangrijk, maar toch wel handig)./....
Zoals je zelf ook zegt is het geen noodzaak maar ik zou als je het wel voor elkaar wilt hebben ff de maker van je cammetje mailen en het verhaal ff duidelijk uit leggen aan hen.
Verwijderd
Ik heb hier hetzelfde probleem met een l'espion cameratje. Alleen bij mij ziet de ontvangende partij mij niet. Preview geeft wel beeld overigens.
Probleem zit volgens mij niet in de TWAIN drivers, maar in de manier waarop microsoft de hele boel heeft geimplementeerd. In elk ander willekeurig proggie werkt hij namelijk vlekkeloos. Waar ligt het probleem dan.... Bedoel waarom lukt het die andere fabrikanten dan wel om hun software met elke webcam te laten werken en microsoft niet??
kortom.... moei staaltje baggerwerk van microsoft dat MSN....
Probleem zit volgens mij niet in de TWAIN drivers, maar in de manier waarop microsoft de hele boel heeft geimplementeerd. In elk ander willekeurig proggie werkt hij namelijk vlekkeloos. Waar ligt het probleem dan.... Bedoel waarom lukt het die andere fabrikanten dan wel om hun software met elke webcam te laten werken en microsoft niet??
Waarom denk je dat er in die reclamebalk van MSN regelmatig logitech voorkomtVerwijderd schreef op 07 november 2003 @ 10:35:
Ik heb hier hetzelfde probleem met een l'espion cameratje. Alleen bij mij ziet de ontvangende partij mij niet. Preview geeft wel beeld overigens.
Dat betekend dus dat logitech aan MSN betaald en daardoor misschien ook wat meer intel hebben over de implementatie waardoor ze wel goed werkende drivers hebben voor msn.
Goed even een update....ik heb gisteren MSN 6.1 geinstalleerd en het probleem is opgelost.
Dwz:
* het preview beeld bij de instellingen blijft grijs (maar dat maakt mij niet uit);
* het zwarte blokje tijdens een conversatie geeft nu we mijn cam weer (en daar ging het mij om).
Over naar 6.1 dus
Dwz:
* het preview beeld bij de instellingen blijft grijs (maar dat maakt mij niet uit);
* het zwarte blokje tijdens een conversatie geeft nu we mijn cam weer (en daar ging het mij om).
Over naar 6.1 dus
Pagina: 1