Ik zelf zou geen Jamo of in iedergeval niet die Jamo speakerset nemen. Het enige dat er waarschijnlijk mooi aan is, is het design (wat ook nogal subjectief is dus).
Als je echt mooi surround geluid wil hebben moet je echte 'hifi' gaan kopen en geen commerciele plastic rommel. Ook raad ik je aan in verhouding veel meer uit te geven aan de speakers en minder aan de Receiver en dvd speler, al helemaal omdat je maar 1000 euro te besteden hebt.
Ik zou bv de
http://www.mordauntshort.co.uk/products/premiere.asp aan kunnen raden. Nu is deze misschien wel wat duurder dan je wilt. Maar je kan bijvoorbeeld dan je Receiver en DVD speler tweedehands kopen.
Maar zoals altijd bij hifi: ga naar de winkel en ga zelf luisteren dit is echt het beste advies, al de andere adviezen zijn namelijk altijd subjectief.
EDIT
Bij nader inzien, kom ik tot de conclusie dat die Sony Receiver en DVD speler in combinatie met die mordaunt-short set nog best rond de 1000 Euro zal gaan kosten. Dat lijkt me in iedergeval beter dan die Jamo set...
[
Voor 14% gewijzigd door
StarTAC op 04-11-2003 15:55
]