Er bestaat folie die licht opneemt en over het hele oppervlak verspreidt, hier (tweede artikel) kun je kleine reepjes krijgen (bedoelt voor tachoverlichting in de auto e.d.). Het probleem is alleen dat ik niets aan reepjes heb, ik wil een aantal vellen op A4 formaat hebben. Weet iemand waar het te koop is?!? En zo goedkoop mogelijk natuurlijk?
Misschien gebruiken ze het in de fotowereld, maar ook daar vind ik weinig terug.
Ik ga een window in mijn kast maken waar de folie inkomt, hierachter komen LEDs, maar omdat egaal verlichten moeilijk is met LEDs heb ik dus die folie nodig!
EDIT:
Vergeten te vermelden, het moet full-color worden met LEDs, aan EL folie heb ik dus helaas niets...
Misschien gebruiken ze het in de fotowereld, maar ook daar vind ik weinig terug.
Ik ga een window in mijn kast maken waar de folie inkomt, hierachter komen LEDs, maar omdat egaal verlichten moeilijk is met LEDs heb ik dus die folie nodig!
EDIT:
Vergeten te vermelden, het moet full-color worden met LEDs, aan EL folie heb ik dus helaas niets...
[ Voor 10% gewijzigd door Benadski op 04-11-2003 16:34 ]