Het forum wat ik run is pas verhuisd van hostingprovider, eerst hadden we ip-based hosting, nu name-based hosting. Er draait een forum wat gebruik maakt van vriendelijke urls. Dit werd geregeld dmv onderstaand .htaccess bestandje.
Nu zijn we dus verhuisd maar nu werkt het niet meer.
Als ik het .htaccess bestandje in de forum dir zet krijg ik altijd een 403 foutmelding. In de php-info staat dat de mod_rewrite module geladen is dus ik zit een beetje in de knoop. Iemand die me op weg kan helpen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| RewriteEngine on RewriteRule ^category([0-9]+)/?$ view_category.php?id=$1 [L] RewriteRule ^forum([0-9]+)/?$ view_forum.php?id=$1 [L] RewriteRule ^forum([0-9]+)/page([0-9]+)\.html$ view_forum.php?id=$1&page=$2 [L] RewriteRule ^forum([0-9]+)/([0-9]+)\.html$ view_topic.php?id=$2&forum_id=$1 [L] RewriteRule ^forum([0-9]+)/([0-9]+)-([0-9]+)\.html$ view_topic.php?id=$2&forum_id=$1&page=$3 [L] RewriteRule ^users/([0-9]+)\.html$ view_user.php?id=$1 [L] RewriteRule ^(selected|popular|recent)\.html$ index.php?show=$1 [L] RewriteRule ^(selected|popular|recent)-([0-9]+)\.html$ index.php?show=$1&page=$2 [L] RewriteRule ^forum([0-9]+)/(selected|popular|recent)\.html$ view_forum.php?id=$1&show=$2 [L] RewriteRule ^forum([0-9]+)/(selected|popular|recent)-([0-9]+)\.html$ view_forum.php?id=$1&show=$2&page=$3 [L] |
Nu zijn we dus verhuisd maar nu werkt het niet meer.