Toon posts:

Inventarisatie software

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen ik heb samen met mijn begeleider al twee dagen gezocht op freeware software(en of demo's) om pc's te kunnen scannen op hardware, software, software licenties en versies ervan.Je heb echt oneindelijk veel programma's hiervoor maar dat zijn allemaal netwerk versies die je dus op de server installeerd en zo alle systemen binnen het netwerk gescand worden.Maar onze bedoeling is om lokaal alle systemen af te gaan en zo dan met een programmatje elke systeem te scannen.

De systemen binnen het netwerk draaien op WIn2000...met de allerlaatste updates want die worden automatisch geinstalleerd. Het moet dus geen netwerk programma zijn maar gewoon een simpel progje die je op elke systeem kan laten draaien om te weten wat voor applicaties het systeem heeft.

Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest.Ik heb google, altavista, astalavista, download.com, download32.nl gehad en allerlei cracksites. Maar noppes.
Alvast bedankt

Verwijderd

MiTec System Information

Handig progje waarmee je kan exporteren naar XML, en deze vervolgens weer kan inlezen met een XML viewer die je ook op bovenstaande site kunt downen.

edit:
Oeps, ik zie dat ie het niet meer doet, ff googlen dan maar.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 14:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
En welke twee dinge moet ik dan aanklikken want als je op je link kijkt dan is de taal iets van pools of russisch....
maar zoiezo alvast bedankt

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 09:51

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Check ook even Software Algemeen FAQ B)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)