Toon posts:

HD tests

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu en S-ATA HD van maxtor, 80GB, met 8mb cache.

Ik zou deze graag testen op fouten, want hij werkt niet echt goed.

Heb er eerst powermax overgegooid, en die gaf errors bij de advanced test, die grote test. Maar zei niet welke.

CHKDSK in Windows gaf Kenmerkrecord fouten.

En in sisoftware Sandra 2004 deed ik de benchmark, en de gemiddelde snelheid was 40mb/sec.

Men games enzo draaien wel goed, 12.000punten in 3dmark 2001 met een 2500+ en R9600. Maar windows start soms niet op door een grote fout, en dan moet ik formatten. MEMtest86 gedaan, maar niets van fouten.

Weet er iemand nog "tests" voor je HD op fouten te checken? Maar dan bedoel ik echt wel de "fouten" en niet gewoon de snelheid ofzo.

• bdgroot
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
Waarom zou je nog testen als je weet dat hij niet goed is. Meteen terug naar de winkel dat ding! Meestal (als hij in de garantie zit) krijg je wel een nieuwe.

Laat een computer nooit merken dat je gehaast bent.

Verwijderd

Topicstarter
is 1week oud :) Death on arrive dus.

Maar ik wou genoeg bewijzen en tests, daarmee dat ik dit hier maar ff vroeg voor nog meer error test

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Als het progje van maxtor zelf al fouten geeft dan is het toch wel duidelijk dat de hd niet goed is. Gewoon terug brengen en je krijgt en nieuwe.

• bdgroot
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
Dat is wel echt tweakersgedrag ;) maar een n00b zou hem ook terugbrengen en die zal nog niet eens weten dat er überhaupt van die tests bestaan (ik ken ze zelf verder ook niet echt eigenlijk :? ). Toch zal dan een nieuwe verstrekt moeten worden lijkt me!

Laat een computer nooit merken dat je gehaast bent.

Verwijderd

Topicstarter
Ga er nu om 4uur naartoe, zal wel nog is posten wat zij ervan zeggen

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Als Powermax fouten op de HDD vindt en je nog steeds garantie hebt, dan heb je gewoonlijk 100% recht op een nieuwe. Waarom zou je nog verder willen testen?

Verwijderd

Topicstarter
Nuja, errors waren niet echt duidelijk, bij advanced test errors gevonde, maar kon repareren zegt ie (maarja, errors.....) En niets van info over de errors. En bij Burn-in test erachter vindt hij niets
Pagina: 1