Toon posts:

[DPC] Wat is dat eigenlijk??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een ontzettend stomme vraag, maar:
Wat houdt in godsnaam het subforum "Dutch Power Cows" in op GoT???
Ik heb de FAQ gelezen, en een paar posts gelezen in dit forum, maar ik snap er werkelijk geen zak van!
Totale abracadabra voor mij...... :)
Ik zit er echt mee ;) ......wie geeft mij een hint??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Ik weet eerlijk gezegd ook niet wat het precies inhoud..

* OneUp heeft het alleen nooit durven te vragen :P

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-09 13:02
Dutch power koeien is een team dat met een programma een XXX-bit sleutel probeert te kraken, het bestaat uit subteams, en wij (dutch, nederlanders ;) ) battlen tegen andere landen zoals rusland en amerika, het team dat de goeie sleutel kraakt wint en krijgt een bepaald (klein bedrag)... das iig seti, weet het dus om gaat is je cpu kracht die je over hebt laten rekenen voor dit doel :)

Verder heb je ook nog andere projecten zoals seti@home, daarmee zoek je naar aliens met je overgebleven cpu power, en kan je medicijnen vinden met weer een ander prog :)

meer info op www.dutchpowercows.org (dacht ik)

[ Voor 23% gewijzigd door Henk op 04-11-2003 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 21:29

Tux

Het gaat over rekenintensieve projecten waar de DPC'ers als team aan meedoen. Wie het meeste rekenkracht heeft zal het meeste 'punten' behalen en daardoor als hoogste in de statistieken komen te staan. En aangezien DPC'ers statsverslaafd zijn... ;)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Misschien heb je hier wat aan: DPC bestaat 5 jaar ? :)

Heej, hier stond toch pas een overzicht van 5 jaar DPC :?

[ Voor 25% gewijzigd door Jaymz op 04-11-2003 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-09 13:02
Jaymz schreef op 04 november 2003 @ 13:43:

staat nu op de zeit geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Jaymz schreef op 04 november 2003 @ 13:43:

Voor meer feestelijkheden en de geschiedenis van de Dutch Power Cows verwijzen wij jullie door naar [link review]

Let op! FP links moeten nog ingevuld worden zodra beschikbaar.
8)7

meer info zal vast hier wel staan: http://www.dutchpowercows.org/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RedXraD schreef op 04 november 2003 @ 13:41:
Dutch power koeien is een team dat met een programma een XXX-bit sleutel probeert te kraken, het bestaat uit subteams, en wij (dutch, nederlanders ;) ) battlen tegen andere landen zoals rusland en amerika, het team dat de goeie sleutel kraakt wint en krijgt een bepaald (klein bedrag)... das iig seti, weet het dus om gaat is je cpu kracht die je over hebt laten rekenen voor dit doel :)

Verder heb je ook nog andere projecten zoals seti@home, daarmee zoek je naar aliens met je overgebleven cpu power, en kan je medicijnen vinden met weer een ander prog :)

meer info op www.dutchpowercows.org (dacht ik)
hhmmm....aha....nou ja, die jongens zijn van de straat zullen we maar zeggen dan...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Misschien wel een goed idee om DSmarty en Dutchman! eens duidelijk te maken dat hun FAQ niet n00bfriendly is ;)

Dit is trouwens een mooi helder verhaal: http://www.webwereld.nl/nieuws/16546.phtml

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

curry684 schreef op 04 november 2003 @ 13:49:
Misschien wel een goed idee om DSmarty en Dutchman! eens duidelijk te maken dat hun FAQ niet n00bfriendly is ;)
Even m'n collega verdedigen B)
Project FAQs en informatie

De algemene FAQ van de Dutch Power Cows is hier vinden.
Van dit wereldberoemde 'doc 123' komt binnenkort een vernieuwde en uitgebreide versie online.

HIER vindt U alle voltooide FAQ's van de Dutch Power Cows.

De website van de Dutch Power Cows is te vinden op www.dutchpowercows.org. Hier is informatie en nieuws te vinden over de diverse projecten.
reviews: Dutch Power Cows lijkt me vrij duidelijk :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[quote]F_J_K schreef op 04 november 2003 @ 13:56:

...duidelijke shit....
quote]

Als ik t zo lees, is t eigenlijk best wel een leuk/nobel project, waarvan ik t bestaan niet eens wist!
Geinig, apart enzo.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[quote]Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 14:13:
F_J_K schreef op 04 november 2003 @ 13:56:

...duidelijke shit....
quote]

Als ik t zo lees, is t eigenlijk best wel een leuk/nobel project, waarvan ik t bestaan niet eens wist!
Geinig, apart enzo.... :)
omg ... niet van DPC gehoord? en dat voor een trouwe vaste bezoeker :+ van t.net en got? heeel vreemd als je 't mij vraagt ;)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Ik begrijp er zelf ook niks van + het nut zie ik niet, en om nu met SETI mijzelf op te zoeken :+
Achja, mischien over 10 jaar :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Illegal_Alien schreef op 04 november 2003 @ 23:14:
Ik begrijp er zelf ook niks van + het nut zie ik niet, en om nu met SETI mijzelf op te zoeken :+
Achja, mischien over 10 jaar :)
Het nut van de meeste projecten lijkt me zeer duidelijk.

Zelf doe ik mee met ECC2-109. De bedoeling is daar om een encryptie-sleutel te kraken. Zeg maar om een beveiliging te testen. Wij moeten bewijzen dat de techniek redelijk waterdicht is. En tot nu toe lijkt hij dat te zijn, het project loopt nog.

Toch zijn er projecten waarvan het nut heel erg duidelijk is.

Neem nou Distributed Folding. Hier stond laatst nog een artikel over op de frontpage. Even een quote:
Het project

Het Samuel Lunenfeld Research Institute heeft met behulp van subsidies verstrekt door diverse Canadese overheidsinstanties het Distributed Folding project kunnen ontwikkelen tot een goed lopend onderzoek naar het inzicht in hoe proteïnen (eiwitten) gevouwen worden en hoe deze in elkaar gezet worden in de levende cel. Het begrijpen van het vouwen van proteïnen zorgt er voor dat we behandelmethoden voor ziekten kunnen verbeteren. Aan dit project werken verder mee de Universiteit van Toronto en het Mount Saini Hospital gelegen in Toronto (Canada).
Het lijkt me heel duidelijk waarom dit een project is wat zeker nuttig is. Zo loopt er ook een project waar men onderzoek doet naar kanker.

Ik zou zeggen, kijk eens rond bij de Dutch Power Cows, iedereen is welkom :Y)

Mensen aan een ander project helpen is eigenlijk not-done :+

[ Voor 3% gewijzigd door Glashelder op 05-11-2003 17:12 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

dual-zip schreef op 04 november 2003 @ 23:48:
[...]

Het nut van de meeste projecten lijkt me zeer duidelijk.

Zelf doe ik mee met ECC2-109. De bedoeling is daar om een encryptie-sleutel te kraken. Zeg maar om een beveiliging te testen. Wij moeten bewijzen dat de techniek redelijk waterdicht is. En tot nu toe lijkt hij dat te zijn, het project loopt nog.

Toch zijn er projecten waarvan het nut heel erg duidelijk is.

Neem nou Distributed Folding. Hier stond laatst nog een artikel over op de frontpage. Even een quote:

[...]

Het lijkt me heel duidelijk waarom dit een project is wat zeker nuttig is. Zo loopt er ook een project waar men onderzoek doet naar kanker.

Ik zou zeggen, kijk eens rond bij de Dutch Power Cows, iedereen is welkom :Y)
Each, heb hier 8 pc`s staan dus ik zal ff kijken, ik vind ziektes bestrijden beter dan zo`n lullige encryptiecode...

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Pagina: 1