Toon posts:

Vetgedrukte letters in Windows 2000

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik reeds een programma geinstalleerd (Ulead Cool 3d). Restart ik mijn pc, zie ik dat alle letters vetgedrukt zijn.

Dit bevat: De tekst onder de icoontjes op het bureaublad.
- Alle e-mail in Outlook ongeacht ze gelezen/ongelezen zijn (dit is vrij vervelend)
- Bij ieder programma zijn de woorden als: Bestand Bewerken Beeld etc ook vetgedrukt!

Nu heb ik al geprobeerd het te veranderen met de beelschermeigenschappen opties, dus van standaard windows look etc. Maar dit helpt er niet aan.

Heeft iemand een iedee?
Alvast hartelijk bedankt.

Groeten RX Shorty

Verwijderd

Hey Rob......Hier Gary.......das kut dat je dat probleem heb ja....Enige wat ik weet wat het is zijn toch je beeldscherminstellingen onder vormgeving.Want ik heb mijn resolutie heel hoog staan om dat ik een 17" heb maar er ook dicht op zit.Vandaar een hoge resolutie met dikkegdrukte letters in precies de dingen die jezeg.Anders zou ik het niet kunnen lezen.En je heb ook al gekeken bij Beeld, Tekengrootte enzo?
En misschien moet je ook eens je adapter voor je monitor checken en je videokaart ff deruit en erin doen ofzo.....Het moet oplosbaar zijn binnen die punten.
EEj rob, ik moet een keer met je afspreken dat ik naar roosendaal kom, want heeft eigenlijk wel lang genoeg geduurt.Gary

• erwinb
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-04 23:01

erwinb

Probeert iets secure te doen

Via Display Properties -> Appearance, een en ander weer goed zetten.

Verwijderd

Topicstarter
GARY HOEST NOU JONGEN?

Vanavond ff online komen wil je.

Bedankt voor je reactie!!!

Verwijderd

Komt goed........Ik ben na vijven online! ;) en alles goed ja!Jou ook? 8)

Verwijderd

Topicstarter
is goed moet alleen rond 18.00 ff vriendin ophalen en maat wegbrengen (heb rijbewijs en auto weet je)

Heb volgende week vakantie afspreken?
Kom ik wel jou kant op!

Ben rond 17.00 online en rond 20.00 okay?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 14:32 ]

Verwijderd

Ja is relax man....ik moet as zaterdag mijn eerste rijles pas man..shit..Echt beter dat je alles heb!!!gefeliciteerd.,en nog steeds gelukkig met Debbie??...Hoezo vakantie??......ik heb geen vakantie,heb wel herfstvakantie gehad maar na ijn stage nu moet ik gewoon naar shcool.Maar lijkt me relax om wat af te spreken ja.1700 of 2000 is goed...dan regelen we wel iets...

En deze topic gaat dalijk afgesloten worden want...dit gaat nergens meer over haha

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Slowchatten doe je maar ergens anders. Gathering of Tweakers is een techforum.
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.