ik ken die geluidskaart niet, maar als er een hardware equaliser op zit dan moet je die vast ergens in het controlepaneel kunnen vinden. Zit er software bij? dan moet je daar eens in zoeken.
zo niet, dan wordt het waarschijnlijk een softwarematige oplossing, zoals de winamp EQ.
zo niet, dan wordt het waarschijnlijk een softwarematige oplossing, zoals de winamp EQ.
in het contolepaneel kan ik echt niets vinden wat betreft een equaliser..
als software is er dit bij geleverd:
Logic Fun - Audio / MIDI sequencer from Emagic.
Cyberlink Cyberlink PowerDVD - Software DVD Player
Musicmatch MP3 jukebox from Musicmatch.
Sensaura3D Sensaura 3D audio player, demos and info tool
Steinberg Wavelab Lite - Digital Audio Editor
maar volgens mij hebben deze programmaatjes niets met het instellen van geluidsfequenties te maken.
als software is er dit bij geleverd:
Logic Fun - Audio / MIDI sequencer from Emagic.
Cyberlink Cyberlink PowerDVD - Software DVD Player
Musicmatch MP3 jukebox from Musicmatch.
Sensaura3D Sensaura 3D audio player, demos and info tool
Steinberg Wavelab Lite - Digital Audio Editor
maar volgens mij hebben deze programmaatjes niets met het instellen van geluidsfequenties te maken.
Zelfs mijn terratec Xfire heeft in het (losse!) control panel een equalizer... Ik kan me niet voorstellen dat een Sky dat ineens niet heeft. Heb je uberhaupt wel de Terratec control panel geinstalleerd? Zonee doe dat dan of download hem even van terratec.net
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
ik heb nog eens goed gekeken, maar kan echt niets vinden in de controlepanel, die ik overigens goed (volledig) geinstalleerd heb.
iemand enig idee ? ben dr nog steeds niet uit. bestaat er anders een programmaatje voor?
Pagina: 1