D2OL & Malaria

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:46

Lief Adje

Love is in the air

Topicstarter
Vanaf Vrijdag is het het zover, dan komt Malaria als target bij D2OL is
linkje D2OL website: Malaria @ D2OL

Mensen kom helpen een medicijn te vinden tegen Malaria!, want malaria zorgt jaarlijks voor 3miljoen doden en 500 miljoen zieken :'(

Dit is dus een ziekte ter formaat van Aids etc, en omdat deze ziekte voornamelijk in 3de wereld landen voorkomt.
Ik vind dat we hier best wat power op moeten gooien ipv veel projecten die medicijnen zoeken voor ziektes waar we alleen zelf last van hebben....
Begrijp me goed! ik heb niks tegen andere projecten, maar vind dat we best eens onze 3de wereld medemensen mogen helpen!

edit:
linkje gefixt

[ Voor 5% gewijzigd door Lief Adje op 04-11-2003 13:18 ]

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-02 20:33

Len

Leeg

klinkt goed :) daar zet ik wel even mijn folding@home aan de kant.

PS. je link werkt niet? [url]= moet zijn [url= en malatia moet malaria zijn :o

+4 behulpzaam imo ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Len op 04-11-2003 13:12 . Reden: HOI! ]

Free Tibet

Verwijderd

Artikel met wat meer informatie op www.dutchpowercows.org :)

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-02 15:02
Hopelijk zijn de WU's niet al te groot. Hoe gaat Dspy hiermee om? Komt er nog een nieuwe update aan of wat? Hopelijk zijn de WU's kleiner dan die van SARS :P

Verwijderd

mischien dat ik een beetje negatief ben maar is het niet slim om eerst te zorgen dat die ebola/anthrax/smallpox/sars1 tm 4 afgemaakt worden voordat we weer met nieuwe beginnen :?

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:05

Qwerty-273

Meukposter

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 17:22:
mischien dat ik een beetje negatief ben maar is het niet slim om eerst te zorgen dat die ebola/anthrax/smallpox/sars1 tm 4 afgemaakt worden voordat we weer met nieuwe beginnen :?
Inderdaad dat zou verstandig wezen. Dit gevoel had ik ook al in het begin toen ze aankondigden om te beginnen met SARS, en zeker na de toevoeging van nummer 2, 3 en 4 in de SARS categorie.

Laten we er eerst maar eens eentje voltooien zodat wij als community het gevoel krijgen dat er wel werkbare data wordt gegenereerd. Nu is dat gevoel bij mij persoonlijk een beetje weg geëbt. Inderdaad is het een mooi project om een medicijn tegen malaria te vinden (Zeker omdat dit nog niet bestaat, je kan het bestrijden maar je kan het nog niet volledig laten genezen).

Het zou voor het D2OL team verstandiger zijn om bv eerst een van de SARS projecten af te laten ronden, zodat men aan de slag kan met de uiteindelijke resultaten.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Ik denk dat het wordt gedaan om publiciteit te gaan trekken. Volgens mij zijn veel kleine users afgehaakt na de entree van v2.0 omdat ze gewoonweg geen zin hadden om een nieuwe client te downloaden.
Door een nieuwe target toe te voegen krijgen ze zeker weten meer publiciteit, en dat is uiteraard goed voor de snelheid van het berekenen...
En uiteraard ook goed voor DPC, zeker na die mooie tekst van Silde_Dude (_/-\o_), die van mij best ook op de FP van Tweakers.net mag komen :D

Verwijderd

My schreef op 04 november 2003 @ 19:08:
Ik denk dat het wordt gedaan om publiciteit te gaan trekken. Volgens mij zijn veel kleine users afgehaakt na de entree van v2.0 omdat ze gewoonweg geen zin hadden om een nieuwe client te downloaden.
Door een nieuwe target toe te voegen krijgen ze zeker weten meer publiciteit, en dat is uiteraard goed voor de snelheid van het berekenen...
En uiteraard ook goed voor DPC, zeker na die mooie tekst van Silde_Dude (_/-\o_), die van mij best ook op de FP van Tweakers.net mag komen :D
het zou bijvoorbeeld ook goede publiciteit zijn wanneer er een candidate is afgerond. Dan kunnen ze namelijk veel ophef maken over het feit dat een laboratorium de beste candidates in het echt gaat uittesten. Dan zouden we mischien over een jaar ofzo horen dat dit ook echt succesvol is of dat we beter iets anders kunnen gaan doen.....

als we het bij gewoon 2 candidates hadden gehouden hadden we er al 2 af gerond. We hadden dan nu mischien zelfs al de eerste resultaten van het laboratorium kunnen horen en als dit positief is trekt dit ook zeker leden aan!

Ik vind dit dus ook een hele slechte zet en zal dus wel voorlopig TSC blijven doen.

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 19:24:

Ik vind dit dus ook een hele slechte zet en zal dus wel voorlopig TSC blijven doen.
Laten ze bij TSC nou hetzelfde gaan doen :X

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Verwijderd

MarkB schreef op 04 november 2003 @ 19:37:
[...]

Laten ze bij TSC nou hetzelfde gaan doen :X
Hello all
After a long Halloween weekend, we are working on a number of back end projects here at TRI this week - mostly revolving around Docking Result Analysis. Looking at the results of everyone's hard work is a major project all by itself. However, we do have a deliverable scheduled for this week that will be visible to all - the release of a new Target named AKT. Just in case you were bored with the old targets AKT will keep it fresh and new for you. Happy Crunching!
:(

wederom ik begrijp het niet hoor..... we zitten met de 4 TSC candidates net aan de 50%... willen ze geen candidates afronden ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 20:09:
[...]

[...]

:(

wederom ik begrijp het niet hoor..... we zitten met de 4 TSC candidates net aan de 50%... willen ze geen candidates afronden ?
Ik denk dat het voor het onderzoek beter is om nu eerst andere libraries te onderzoeken. Bij TSC/D2OL zijn ze nogal "research" minded, dus ze doen alleen dingen als het goed is voor het project. Ik denk dat je je er niet te druk over moet maken :)

Natuurlijk is het fijner om eerst iets "af" te maken, heb ik ook wel, maar goed, alles komt vanzelf wel af denk ik zo :)

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Kan iemand misschien de windows (of command-line) client op een mirror zetten, ik kan niet bij de orginele site komen (krijg een of andere error van onze firewall)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

ZeRoC00L schreef op 07 november 2003 @ 12:07:
Kan iemand misschien de windows (of command-line) client op een mirror zetten, ik kan niet bij de orginele site komen (krijg een of andere error van onze firewall)
De originele site ligt de downloadpagina er uit (en de stats ook).

http://212.123.186.249/installDDOL2.exe

Kun je 'm downloaden. Laat ff weten als je 'm hebt, dan haal ik 'm weer weg :)

• ZeRoC00L
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 12:13:
[...]
De originele site ligt de downloadpagina er uit (en de stats ook).

http://212.123.186.249/installDDOL2.exe

Kun je 'm downloaden. Laat ff weten als je 'm hebt, dan haal ik 'm weer weg :)
Krijg steeds een time-out :( Kun je hem misschien mailen ??

[ Voor 5% gewijzigd door ZeRoC00L op 07-11-2003 13:56 ]

Volg je bankbiljetten

Verwijderd

ftp ook goed?

host: 212.123.186.249
user: d2ol
ww: d2ol

• ZeRoC00L
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 13:12:
ftp ook goed?

host: 212.123.186.249
user: d2ol
ww: d2ol
Zelfde adres, krijg ik ook time-out op :(

Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Ge-upload naar http://www.crazycows.nl/installDDOL2.exe

is 15.6 Mb, dus mailen gaat niet zomaar :+

• ZeRoC00L
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 13:44:
Ge-upload naar http://www.crazycows.nl/installDDOL2.exe

is 15.6 Mb, dus mailen gaat niet zomaar :+
Ik wist niet dat ie zo groot was ....(die download dus :P ). maar bedankt, ik heb hem :)

[ Voor 4% gewijzigd door ZeRoC00L op 07-11-2003 13:58 ]

Volg je bankbiljetten

Pagina: 1