[Nieuws] praktisch zelf onderwerp - andere categorie?

Pagina: 1
Acties:

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Dit gerucht over IBM dat misschien iets van de Xbox2 gaat verzorgen heeft een groen blokje, en valt dus onder gaming.

De bevestiging heeft echter een rood vlakje en is dus hardware. Persoonlijk vind ik dat opmerkelijk, imho zou de laatste ook onder gaming moeten vallen :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-03 21:17

Remy

I usually get 100% accuracy

De Xbox2 = hardware :P. Als het over Doom 3 of Half-Life 2 zou gaan = gaming ;) Dat het gerucht toen een groen blokje kreeg, en nu de bevestiging een rooie, is gewoon de keus van de redactie geweest lijkt me :)

LinkedIn
Instagram

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Op zich vind ik het wel logisch hoor dat het op deze manier is verdeeld. Het eerste bericht bevat weinig meer nieuws dan dat IBM 'iets' voor de Xbox2 zal gaan betekenen. Wat dat inhoudt is verder niet uitgewerkt enzo. Als die onder hardware had gestaan, had ik in ieder geval verwacht dat er ook daadwerkelijk specs en dergelijke zouden staan. Dat is niet het geval in de eerste, maar wel in de tweede, en dus is het IMO juist dat die hardware is en geen Games :).
Maar je hebt wel gelijk dat het enigszins onduidelijk is, en er dus ruimte blijft voor discussie.