Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

telefoon gejat: t-mobile doet aanbieding?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn telefoon is gisteren verdwenen, kwijtgeraakt, gejat... ik heb hem in ieder geval nog niet gevonden

nu bel ik net T-mobile, met de vraag of ze hem ff kunnen blokkeren om te voorkomen dat een of andere mafkees.... enfin, de medewerkster blokkeert het ding en zegt dat wanneer hij echt gestolen is en ik een proces verbaal fax, ze me 'een aanbieding' kunnen doen voor een nieuw toestel, mits ik mijn abonnement weer verleng (staat al vast tot eind 2004, dat wist ze)

nu mijn vraag (de medewerkster kon het me zo niet 123 vertellen): heeft iemand dit ook meegemaakt, of weet iemand wat voor 'aanbieding' ik kan verwachten? in de winkel krijg je de nieuwste toestellen gratis als je je contractje maar verlangt... is T-mobile ook zo soepel of bedoelen ze dat ik straks een 3210 kan kopen voor een 'mooi prijsje'? :)

dank

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verlengen van abonnement bij T-mobile levert mij de keuze op uit een SIM-locked toestel:

€ Merk
19 Sony Ericson T100
29 Nokia 3410
95 Nokia 3510i
165 Samsubg S500
169 Siemens ST55
179 Nokia 6310i
179 Nokia 6610
299 Samsung E700

ARME AOW’er

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:22

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

t-mobile is zeker soepel, aangezien ze je officeel nog kunnen houden aan je contract, en je dus óf een nieuw contract kan afsluiten en je oude door moet betalen, óf een los toestel voor enkele honderden euro's kan gaan kopen...
En de aanbiedingen zijn meestal ook niet heel erg slecht hoor... Je zal waarschijnlijk gewoon kunnen kiezen uit dezelfde toestellen als bij een contractverlening, maar dan met hogere bijbetaling...

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:24
Mijn vriendin heeft zo'n zelfde verhaal meegemaakt, en je kon wel een redelijk toestel krijgen.

Ik vraag me alleen af, als je nu naar de winkel toegaat, en je laat 'm daar verlengen, of je geen beter (lees: hipper, nieuwer, etc) toestel krijgt. Ik zou nog even het foldertje afwachten!

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:22

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

jah, dat is leuk... maar ze laten je alleen je contract verlengen als je binnen drie maanden voor afloop van je oude contract binnen komt wandelen... Wat hier dus duidelijk niet het geval is...

Verwijderd

Topicstarter
MikeyMan schreef op 04 november 2003 @ 13:06:
Je zal waarschijnlijk gewoon kunnen kiezen uit dezelfde toestellen als bij een contractverlening, maar dan met hogere bijbetaling...
dat bedoelde ik eigenlijk, hoe hoog is die bijbetaling? :)

omdat het in de winkel vaak 0 euro is....

maar ik heb wel een redelijk beeld volgens mij, zal zo 'es aangifte gaan doen

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Uh, ik heb een officiële lijst van T-Mobile hier gepost MET prijzen. Heb hem juist ontvangen van T-Mobile

[ Voor 23% gewijzigd door Guardian Angel op 04-11-2003 13:27 ]

ARME AOW’er

• AirtjE
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-11 00:54
Je contract loopt gewoon door, of je mobieltje gestolen is of niet.
Je kunt dan weliswaar naar de winkel gaan en een nieuwe aanschaffen, maar je hebt dan altijd extra kosten. Vraag is of je dat wilt :)

Ik heb hetzelfde meegemaakt. Uiteindelijk heb ik toen gekozen om bij T-Mobile te blijven, alles opgestuurd. Ik had echter nog wel diverse opties, omdat me contract was verlopen. Had daarom via een winkel (on-line) contract verlengd en alsnog leuk toestel kunnen uitzoeken ;-)

Ik zou zeggen wacht af en vergelijk.

Verwijderd

Dit is geen gewone verlenging maar een Lost & Stolen aanbieding en die zijn zonder uitzondering érg slecht. Voor de meest simpele toestellen moet je nog bijbetalen. En dan zit je nog eens 2 jaar aan ze vast...

Verwijderd

Topicstarter
GuardianAngel schreef op 04 november 2003 @ 13:25:
Uh, ik heb een officiële lijst van T-Mobile hier gepost MET prijzen. Heb hem juist ontvangen van T-Mobile
oh sorry!
dat is een lijst die ze je sturen als je toestel gejat/verloren is?

sorry ik dacht dat dat gewoon een lijstje was van een of andere telefoon winkel, had niet begrepen dat jouw telefoon ook onlangs gejat is

dank!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 13:58:
[...]
is dat een lijst die ze je sturen als je toestel gejat/verloren is?
Het is een lijst enkel voor verlengingen maar zoals iemand hierboven zei, wijkt deze af van de 'lost or stolen' verlenging (alhoewel ik me dat nauwelijks kan voorstellen)

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
ok heb net aangifte gedaan en wacht nu op m'n nieuwe simkaart + de lost & stolen aanbieding van t-mobile

ben benieuwd waar ze mee komen

Verwijderd

Topicstarter
GuardianAngel schreef op 04 november 2003 @ 14:01:
[...]

Het is een lijst enkel voor verlengingen maar zoals iemand hierboven zei, wijkt deze af van de 'lost or stolen' verlenging (alhoewel ik me dat nauwelijks kan voorstellen)
oh. ik dacht uit je bericht enige verontwaardiging op te maken over onze 'discussie', alsof jij immers het antwoord al had gegeven

maargoed we zien wel, hoop dat er een leuk toestel tussen zit dan maar

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 14:04:
[...]
oh. ik dacht uit je bericht enige verontwaardiging op te maken over onze 'discussie', alsof jij immers het antwoord al had gegeven
Ben je gek :)

Overigens, ik belde dus omdat mijn oude toestel wat kuren vertoonde. Mijn abonnement loopt nog lang niet af maar je kunt het een behoorlijke tijd voor het afloopt kennelijk verlengen.

Ik had al 50% korting op het abonnement en betaal voor 100 minuten 7,86 euro en die korting zou bij verlenging vervallen waardoor elke aanbieding van verlenging met toestel en dus bijbetaling idioot is.

Nu loopt straks mijn abonnement gewoon door, en dus met korting :), en heb ik ergens een Nokia 3510i, zonder simlock als los toestel gekocht. Aankoopprijs heb ik er dus zo uit door de besparing op mijn abonnement.

ARME AOW’er

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 22:56

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

@ GuardianAngel

jij hebt toch net een nieuwe p900? of mis ik nou iets?

En die lijst met jou prijzen verschillen natuurlijk per abonnement he, sommige mensen krijgen hun nieuwe telefoon zelfs gratis als ze een goede kant zijn. Vriend van me had dat bij Dutchtone. Telefoon gaar, belletje gepleegd. Bleek nou, zakelijk en prive belde hij via dat abonnement voor net geen 1000 guldens per maand. Kreeg hij een gratis 8310 toen, die net een maandje of 2 te koop was.

Dat vind ik pas netjes

Bennie gek, ben een koe!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

ederooij schreef op 04 november 2003 @ 14:19:
@ GuardianAngel
jij hebt toch net een nieuwe p900? of mis ik nou iets?
Uhmmm een p900... en wat zou dat moeten zijn?

Wil je dit even uitleggen?

Edit
Ben er al uit, er is nog een naamgenoot, het enige verschil tussen hem en mij is

GuardianAngel
guardian-angel

:)

[ Voor 21% gewijzigd door Guardian Angel op 04-11-2003 15:31 ]

ARME AOW’er

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

GuardianAngel schreef op 04 november 2003 @ 15:26:
[...]
Uhmmm een p900... en wat zou dat moeten zijn?
Wil je dit even uitleggen?
Neuh, 't gaat om guardian_angel, die heeft er eentje.

ederooij: GuardianAngel is niet guardian_angel ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

intoxicated schreef op 04 november 2003 @ 15:31:
[...]
Neuh, 't gaat om guardian_angel, die heeft er eentje.

ederooij: GuardianAngel is niet guardian_angel ;)
Goh, zou ik eigenlijk een topic over moeten openen :) :) Wat een grap.

/me zingt: ben mezelf niet enof al die jaren nooit geweest
You're right :)

[ Voor 31% gewijzigd door Guardian Angel op 04-11-2003 23:04 ]

ARME AOW’er

• Smattie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09-2024
GuardianAngel schreef op 04 november 2003 @ 13:06:
Verlengen van abonnement bij T-mobile levert mij de keuze op uit een SIM-locked toestel:

€ Merk
19 Sony Ericson T100
29 Nokia 3410
95 Nokia 3510i
165 Samsubg S500
169 Siemens ST55
179 Nokia 6310i
179 Nokia 6610
299 Samsung E700
Kan je ook vragen om geen toestel en een eenmalige korting op het abonnement ???

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

GuardianAngel schreef op 04 november 2003 @ 15:32:
[...]

Goh, zou ik eigenlijk een topic over moeten openen :) :) Wat een grap.

/me zingt: ben mezelf niet en al die jaren nooit geweest
GRRRRRRRR OF OF OF OF ;)

"Ik ben mezelf niet OF al die jaren nooit geweest"

geheel van het onderwerp af, maar moest t ff zeggen.

meestal is de goedkoopste oplossing als je toestel gestolen is en je geen verzekering hebt om van dezelfde aanbieder als dat je al gebruikt op zoek te gaan naar een hip en trendy pre-paid pakket, krijg je aardige korting op t toestel die meestal ergens in de buurt van de lost & stolen lijst zweeft, of zelfs lager, zonder dat je verder aan een contract van 4 jaar vast zit (wat je al hebt+nog eens extra 2 jaar) Dus voor je tekend voor zoiets zou ik even door de stad rennen langs telecom winkels en vragen wat ze voor je hebben in prepay pakketjes. Over het algemeen heeft T-Mobile best leuke toestelletjes in de wat duurdere prepay pakketjes. Of je neemt er een van een andere telco en laat hem lekker unlocken.

Breek je nek voorzichtig

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-11 14:01
Een contactverlenging voor 2 jaar zou betekenen dat je tot eind 2006 aan T-Mobile vast zit. Dus je krijgt een inferieur toestelletje en je zit de komende GSM-eeuw aan ze vast. Lijkt me geen strak plan.

En ik vond mijn 2-jarig contract al lang }:O

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:40

Stewie!

Keen must die!

Ik kreeg gratis een 6610 (3 maanden terug) van T-Mobile bij verlenging van 1 jaar :) Dus goede aanbiedingen kunnen ze ook maken.
Ik heb BTW wel geklaagd dat ik via internet het goedkoper kon krijgen, vandaar dat ik hem "plotseling" gratis kreeg (anders 40 euro oid)

Verwijderd

Dat is dus het verschil tussen een gewone verlenging als je contract bijna is afgelopen en een Lost & Stolen aanbieding/verlenging...

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:44
Vanaf wanneer kun je je abonnement verlengen als ik vragen mag? Heb nu mijn samsung S300 vanaf begin maart (nu november 11-3=8 maanden) maar het toestel begint me nu al te vervelen. Veel poeha weinig echt werkende functies: voorbeelden java games die niet kunnen worden gedownload, brakke infra-rood.

[ Voor 6% gewijzigd door Miki op 04-11-2003 18:31 ]

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Smattie schreef op 04 november 2003 @ 16:10:
[...]
Kan je ook vragen om geen toestel en een eenmalige korting op het abonnement ???
Ja, dat kan en ik had al en hou dus 50% korting op het maandelijkse abonnement.

I.p.v. de ca. 15 euro betaal ik dus, nu al bijna een jaar, de helft. Leuk is dat mijn abonnement (uit 1999) niet meer bestaat maar wel volgens de voorwaarden moet doorlopen. :) Ik heb 100 minuten per maand voor de helft van de prijs wat nu een 75 minuten kost.

ARME AOW’er

Pagina: 1