[HTML(/CSS)] HTML in een Textarea

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 16:09
Ik ben bezig met een CMS systeem, en ik wil het zo doen dat je in een textarea je pagina kan bewerken.
Maar dan wel in RTF (WYSIWYG idee). Dus neit gewoon HTML codes, leken moeten er ook mee kunnen werken..

Een voorbeeld is HTML-Area (voorbeeld -> MSIE5.5+).
Ik wil het op die manier,
ik ben op zich al een heel eind, bijna alles is wel klaar.,.
Behalve het belangrijkste, ik krijg het niet voor mekaar dat er de opmaak ook daadwerkelijk zoals eruit ziet op de pagina komt.

Ik denk dat het een CSS of HTML tag is, maar ik krijg gewoon niet gevonden.
Weet iemand toevallig hoe dit in elkaar steekt?

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

HTML-Area werkt zelf niet met een textarea, hij vervangt met de functie editor_generate(objname,userConfig) de aangegeven textarea voor een DIV-layer met contentEditable

editor_setmode(objname, mode) maakt het mogelijk te switchen tussen plaintext input van een textarea en de richedit van een iFrame: via de <>-knop

code:
1
2
3
  // define different editors
  var TextEdit   = '<textarea ID="_' +objname + '_editor" style="width:' +editor_obj.style.width+ '; height:' +editor_obj.style.height+ '; margin-top: -1px; margin-bottom: -1px;"></textarea>';
  var RichEdit   = '<iframe ID="_' +objname+ '_editor"    style="width:' +editor_obj.style.width+ '; height:' +editor_obj.style.height+ ';"></iframe>';

[ Voor 62% gewijzigd door RM-rf op 04-11-2003 12:37 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Zoek eens op DHTML wysiwyg editors..

zoekiezoekie

Dit topic is gesloten.