Nog MMOFPS spellen in ontwikkeling?

Pagina: 1
Acties:

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hey guys.. ik vroeg me af of jullie nog MMOFPS spellen weten? IK ken alleen Planetside (die zuigt trouwens.. Bij het begin van de final ging het nog maar nu...)
maar die vind ik niet meer zo leuk meer...
Ik kan via Google niets vinden en ik dacht: Misschien weten jullie nog wat :)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-11 10:11

Bosmonster

*zucht*

Savage was het enige wat momenteel in de buurt komt.. Verder weet ik geen andere te bedenken.

Ik las in de laatste PC Gameplay wel iets over een MMORTS.. hier was ik wel erg verbaasd over en lijkt me wel erg vet om eens te proberen.

[ Voor 44% gewijzigd door Bosmonster op 04-11-2003 10:55 ]

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Ik ben ook beetje RO af. Ik kan DAOC wel eens proberen, maar die moek eerst kope :/. Dan heb je nog SWG, maarja of dat ook alles is...

deze zijn natuurlijk niet meer echt in ontwikkeling, maar toch, je moet toch eens wat anders probere he :P.

[ Voor 30% gewijzigd door Tripp op 04-11-2003 18:12 ]

specs

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Savage :)
Geweldige graphics, en gameplay van jewelste :9~
(/me was beta-tester :D)

[ Voor 19% gewijzigd door Bleet op 04-11-2003 18:30 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Savage is idd extreem goed, maar t is geen MMO :)
tenzij je 64 max players Massive wil noemen in vergelijking tot duizenden :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Het is ook wachten totdat Lineage 2 weer open gaat. beta dus. Ziet er supercool uit en luitjes hier op GoT zijn er zeer lovend over :)

specs

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-11 10:11

Bosmonster

*zucht*

GTOfire schreef op 04 november 2003 @ 20:46:
Savage is idd extreem goed, maar t is geen MMO :)
tenzij je 64 max players Massive wil noemen in vergelijking tot duizenden :)
Ow ja das waar ook.. zit maar in mn hoofd dat het MMO is :P

Maar das toch wel zon beetje het enige wat in de buurt komt van een MMOFPS :)

Der was toch laatst een mega update voor Planetside of een expansion pack ofzo? Maakte die het niet wat minder saai? (Heb het ook ge-beta-test en vond er ook niet veel aan moet ik eerlijk zeggen, maar er schijnt dus hoop veranderd te zijn)..

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Ik heb ook planetside getest,... was opzich niet veel aan... klote besturing en geen zak te doen,... misschien probeer ik mijn accountje nog eens als het vechten in geadd

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 09:37

Belgar

Archmaster ranzige code..

Dan ben je toch al heel lang niet meer in planetside geweest. 's avonds zijn er nooit minder dan 1200 spelers. Dat is dus zo'n 400 spelers per side. Ik speel het dus nog steeds vaak 's avonds. Ben nog de rebalance aan het evalueren, maar dat zit volgens mij wel goed. Je moet wel van de space-theme houden natuurlijk.

Ik hoop ook dat er in de toekomst meer van dit soort spellen komen. Planetside heeft in ieder geval een goede poging gedaan om een realistische setting (qua continuiteit) te maken die 24 uur kan draaien met constante objectives etc. Voor veel mensen nog niet ideaal, maar dat moet groeien. Veel mensen zullen ook niet meer de link leggen tussen UO en SWG :)

...Als het maar werkt

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Tja.. Hopelijk beginnen ze met ontwikkelen van een MMOFPS, Planetside is een beetje mislukt maar het is een aardige poging en de eerste keer....

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:38
executor schreef op 04 november 2003 @ 21:29:
Het is ook wachten totdat Lineage 2 weer open gaat. beta dus. Ziet er supercool uit en luitjes hier op GoT zijn er zeer lovend over :)
Volgens mij was het je nog niet opgevallen dat er MMOFPS in de topictitel staat. FPS staat voor First Person Shooter, jij hebt het nu iedere keer over MMORPG's ;)

The devil is in the details.

Pagina: 1