wat kost de "Hipath 3500"

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-05 10:40

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Topicstarter
Hey mensen ik ben al een tijdje opzoek naar de Hipath 3500
Ons bedrijf wil gebruik maken van dit apparaat maar er is nergens een prijs te vinden, google search levert nix op een de search hier ook net.
Ik zou graag willen weten of iemand ervaring heeft met dit ding, hoe hij is bevallen en wat hij kost.
Het emailen of offerte aanvragen heeft geen resultaat geleverd want de meeste bedrijven willen geen prijsopgave doen, of we moeten €225,- betalen voor een catalogus |:(

voorbaat dank,
Arma

edit:

Het is een DECT centrale,
1 van de bedrijven heeft net gereageerd, sorry voor deze post
mocht iemand er iets aan hebben het app kost ongeveer €3000,-

[ Voor 15% gewijzigd door Armageddon_2k op 04-11-2003 10:57 ]

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
wat is het eigenlijk??

Verwijderd

De hipath 3000 is een Telefoonsysteem van Siemens , hieronder vallen diverse modellen, zo ook de Hipath 3500 .
De 3500 is een 19 inch rack-based telefoonsysteem met standaard 2 ISDN poorten (lijnen/toestellen) en 8 systeemtoestellen en 4 analoge poorten.

Het is dus niet per definitie een DECT centrale. Dat wordt het pas, als je op de poorten van de systeemtoestellen, 2 draads basestations koppelt.
Na invullen van de juiste DECT code zal het systeem inderdaad als dect systeem kunnen fungeren.
Dit is dus een feature en het systeem is standaard niet dect dus.

En de kosten voor de standaard config zoals hierboven zul je toch moeten schatten op een slordige € 3000 denk ik....

De 3550 (zelfde ding maar dan niet rack based) is een paar honderd euro goedkoper!

groetjes,

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 17:48

Remy

I usually get 100% accuracy

Tuesday 04 November 2003 10:47

Oud :z

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.