hey, ik zoek 2 alternate look a likes. Iemand een idee?
ps. ik hoop dat ik het in de goeie topic zet.
mvg,
wijnand
ps. ik hoop dat ik het in de goeie topic zet.
mvg,
wijnand
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door OnTracK op 04-11-2003 10:43 ]
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Verwijderd
Deze is zeker aan te raden, zeker als je in de buurt van rotterdam zit. Naar mijn mening beter dan Alternate.Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 10:42:
Tja, laten we er maar vanuit gaan dat je gewoon andere webshops bedoelt.
Kijk eens bij Informatique
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Henk op 04-11-2003 11:47 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 11:50 ]
Jah... grappig, welk programma? autocad? illustrator?Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 11:50:
en nee, geen offerte, een schematisch tekenening met daarin de onderdelen.
en beetje zoiets als dit:
www.veluwe.net/wijnandderidder/hoi.bmp
maar dan met de bovengenoemde onderdelen, en dan op schaal maar dat de verhoudingen kloppen.
[ Voor 8% gewijzigd door Henk op 04-11-2003 11:53 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 11:57 ]
Als je wilt weten wat waar zit... waarom trek je dan niet gewoon de zijkant van je pc en ga je googlen naar plaatjes van bijvoorbeeld processor, power supply en cd rom drive? heb je alles veel sneller en overzichtelijkerVerwijderd schreef op 04 november 2003 @ 11:56:
nee ik heb die onderdelen neer gezet en die moeten er eigenlijk alleen in. En de voedig. Dus gewoon een simpel plaatje, waar je in kunt zien waar wat zit. Ik heb niet zoveel verstand van hardware en daarom heb ik hier heel veel moeite mee. Ik weet niet waar alles zit.
Het hoeft niet exact te kloppen, als het maar een beetje begrijpelijk is. EN op school bedoelde ik niet met maten maar gewoon dat het overeen komt met de kast in werkelijkheid. Welke kast? ja dat maakt nietuit. Gewoon een vierkantje met andere vierkantjes erin waar alles staat, en dat is het zo'n beetje wel.
niet zo lastig als je weet wat, welke onderdelen zijn.
welk programma, nou zoiets als paint/photoshop
[ Voor 4% gewijzigd door Henk op 04-11-2003 11:59 ]
[ Voor 10% gewijzigd door hendrikjan op 04-11-2003 12:11 ]
*hele diepe zuchtVerwijderd schreef op 04 november 2003 @ 12:07:
maar ik snap het dus niet, wat wat is... en het is ook mijn enige vraag nog en dan ben je van me verlost (voor vandaag). Dus help me ajb, dan ben ik je heel dankbaar. Kijk ik heb dat voorbeeld neergezet, zo simpel moet het, alleen dan met de benoemde onderdelen.
Het maakt geen bal uit waar ze komen, als ze er maar komen en een klein beetje "waarheid getrouw". Dus niet dat de processor groter is dan het moederbord ofzo.
..
De winkel is wel aangenamer, maar de prijzen zijn het over het algemeen niet.Deze is zeker aan te raden, zeker als je in de buurt van rotterdam zit. Naar mijn mening beter dan Alternate.
Senile! Senile Oekaki

[ Voor 75% gewijzigd door hendrikjan op 04-11-2003 12:28 ]
Dit topic is gesloten.
![]()