Toon posts:

alternate look a likes

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey, ik zoek 2 alternate look a likes. Iemand een idee?

ps. ik hoop dat ik het in de goeie topic zet.

mvg,
wijnand

Verwijderd

Wat bedoel je hiermee? Ben aub wat specefieker, hier heeft niemand wat aan natuurlijk :Z

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

hardware.nl :?

Verwijderd

Bedoel je met Alternate de computerwinkel? Er zijn er veel die alternate look a like zijn.

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:12
www.alternate.nl?
www.alternate.de?

iedere webwinkel?

check ook de shopsurvey voor zo'n beetje alle webwinkels in Nederland.

[ Voor 11% gewijzigd door OnTracK op 04-11-2003 10:43 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

Tja, laten we er maar vanuit gaan dat je gewoon andere webshops bedoelt. :?
Kijk eens bij Informatique

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 10:42:
Tja, laten we er maar vanuit gaan dat je gewoon andere webshops bedoelt. :?
Kijk eens bij Informatique
Deze is zeker aan te raden, zeker als je in de buurt van rotterdam zit. Naar mijn mening beter dan Alternate.

offtopic:
Tip aan de topicstarter: denk eraan dat als je iets post, het ook voor anderen te begrijpen moet zijn! Wij hebben niet de voorkennis die jij hebt, en weten dus niet precies wat je precies weten wil

Verwijderd

[search=alternate look-a-likes]
http://www.tweakers.net/shopsurvey/156

Als je de winkel bedoelt, je kunt in de http://www.tweakers.net/pricewatch gewoon kijken wat je nodig hebt en dan je winkel uitzoeken. Kijk anders in de Gouden Gids.

Verwijderd

Topicstarter
thanks, gelijk nog een vraagje erachter aan.... waar kan ik ergens een schets van een pc krijgen. En dan met de volgende onderdelen erin:

- hd
- cd writer
- dvd writer
- moederbord
- isdn modem
- geheugen
- video kaart
- processor

ik ben zelf druk aan het zoeken, maar heb het nog niet gevonden.

mvg,
wijnand

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-05 15:51
Alternate heeft pc bouwer :) miss. heb je daar wat aan? en anders bel je gewoon zon computerzaak op? :) willen je vast wel verder helpen.

en verder: wat is je budget, waar wil je je systeem voor gaan gebruiken? wat zijn je interessen, wil je overclocken enz..

[ Voor 32% gewijzigd door Henk op 04-11-2003 11:47 ]

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:07

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Je wil gewoon een offerte voor een compleet systeem?

Verwijderd

Topicstarter
PC-Builder momenteel niet bereikbaar
Wegens onderhoudswerkzaamheden aan onze website is deze tijdelijk niet beschikbaar. Probeert u het op een later tijdstip nogmaals.

Heeft u nog vragen over het onderhoud stuur dan een bericht naar ons via het volgende e-mail adres: webmaster@alternate.nl

Bedankt!
Het Alternate team

en ik moet het vandaag eigenlijk wel hebben, dus in zo'n korte tijd zal het helaas niet gaan. :(... dus staat er niets iets op het internet wat op mijn conf. lijkt en wat jij/jullie toevallig weten te staan.

• Henk
Welke configuratie, wat wil je uberhaupt dat je pc gaat doen? hoeveel heb je zelf al uitgezocht, chipset? voorkeur?

Verwijderd

Topicstarter
en nee, geen offerte, een schematisch tekenening met daarin de onderdelen.

en beetje zoiets als dit:

www.veluwe.net/wijnandderidder/hoi.bmp

maar dan met de bovengenoemde onderdelen, en dan op schaal maar dat de verhoudingen kloppen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 11:50 ]

• Baf
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 13:43

Baf

slopen. alles kapot maken.

Wat moet je nou met zo'n schets? Wazig gedoe hoor.

• Henk
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 11:50:
en nee, geen offerte, een schematisch tekenening met daarin de onderdelen.

en beetje zoiets als dit:

www.veluwe.net/wijnandderidder/hoi.bmp

maar dan met de bovengenoemde onderdelen, en dan op schaal maar dat de verhoudingen kloppen.
Jah... grappig, welk programma? autocad? illustrator?

welke onderdelen? grootte/type van je case? grootte/ type van je mobo? proc koeler? hier kunnen we echt niets mee hoor :/ en zeker niet op schaal :/

[ Voor 8% gewijzigd door Henk op 04-11-2003 11:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb die onderdelen neer gezet en die moeten er eigenlijk alleen in. En de voedig. Dus gewoon een simpel plaatje, waar je in kunt zien waar wat zit. Ik heb niet zoveel verstand van hardware en daarom heb ik hier heel veel moeite mee. Ik weet niet waar alles zit.

Het hoeft niet exact te kloppen, als het maar een beetje begrijpelijk is. EN op school bedoelde ik niet met maten maar gewoon dat het overeen komt met de kast in werkelijkheid. Welke kast? ja dat maakt nietuit. Gewoon een vierkantje met andere vierkantjes erin waar alles staat, en dat is het zo'n beetje wel.

niet zo lastig als je weet wat, welke onderdelen zijn.

welk programma, nou zoiets als paint/photoshop :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 11:57 ]

• Henk
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 11:56:
nee ik heb die onderdelen neer gezet en die moeten er eigenlijk alleen in. En de voedig. Dus gewoon een simpel plaatje, waar je in kunt zien waar wat zit. Ik heb niet zoveel verstand van hardware en daarom heb ik hier heel veel moeite mee. Ik weet niet waar alles zit.

Het hoeft niet exact te kloppen, als het maar een beetje begrijpelijk is. EN op school bedoelde ik niet met maten maar gewoon dat het overeen komt met de kast in werkelijkheid. Welke kast? ja dat maakt nietuit. Gewoon een vierkantje met andere vierkantjes erin waar alles staat, en dat is het zo'n beetje wel.

niet zo lastig als je weet wat, welke onderdelen zijn.

welk programma, nou zoiets als paint/photoshop :)
Als je wilt weten wat waar zit... waarom trek je dan niet gewoon de zijkant van je pc en ga je googlen naar plaatjes van bijvoorbeeld processor, power supply en cd rom drive? heb je alles veel sneller en overzichtelijker :)

verder... hoe moeten wij weten waar je hdd's zitten :P die kenne overal zitten (ik ken zelfs cases waar ze boven de voeding zitten :+ )

enne.... in photoshop een technische tekening maken.... is moeilijk ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Henk op 04-11-2003 11:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
kijk, dat opentrekken enzo kan wel... maar kan je niet ff snel een schetjes maken van 1 of andere kast. Kan net zo goed jouw kast zijn. En dan waar alles zit/kan zitten.

dus zeg maar van een kast met dit erin:

hd (4x het liefst)
cd writer
dvd writer
moederbord
isdn modem
geheugen (4x het liefst)
video kaart
processor

die moeten erin komen, verder mag je dan heel creatief zijn waar ze zitten. Als het maar duidelijk is :):)

kun jij me helpen dan? of iemand anders?

• Henk
jij heb volgens mij sneller je case open en goed gekeken als dat ik een schets/foto van mijn kast ga maken en alles ga benoemen hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
maar ik snap het dus niet, wat wat is... en het is ook mijn enige vraag nog en dan ben je van me verlost (voor vandaag :P ). Dus help me ajb, dan ben ik je heel dankbaar. Kijk ik heb dat voorbeeld neergezet, zo simpel moet het, alleen dan met de benoemde onderdelen.

Het maakt geen bal uit waar ze komen, als ze er maar komen en een klein beetje "waarheid getrouw". Dus niet dat de processor groter is dan het moederbord ofzo.

.. B)

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

ff een google image search levert je genoeg dingen op voor je school opdracht hoor :P

http://images.google.nl/i...-8&oe=UTF-8&start=40&sa=N

[ Voor 10% gewijzigd door hendrikjan op 04-11-2003 12:11 ]

• Henk
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 12:07:
maar ik snap het dus niet, wat wat is... en het is ook mijn enige vraag nog en dan ben je van me verlost (voor vandaag :P ). Dus help me ajb, dan ben ik je heel dankbaar. Kijk ik heb dat voorbeeld neergezet, zo simpel moet het, alleen dan met de benoemde onderdelen.

Het maakt geen bal uit waar ze komen, als ze er maar komen en een klein beetje "waarheid getrouw". Dus niet dat de processor groter is dan het moederbord ofzo.

.. B)
*hele diepe zucht :P *

ok... ik help, maar na het eten, enne... ik trek gewoon de zijkant van mijn pc, maak een foto en benoem de onderdelen ;)

ga ondertussen zelf eens kijken wat je kan vinden :P google is ur friend ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik ben daarmee aan het zoeken maar ik zoek dus een schematisch tekening. En niet een pc zelf. Maar een tekening (niet uitgebreid) ervan.

snap je:-)

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

nu is het wel heel makkelijk ....

Afbeeldingslocatie: http://www.jegsworks.com/Lessons/lesson10/computerinside.gif

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Deze is zeker aan te raden, zeker als je in de buurt van rotterdam zit. Naar mijn mening beter dan Alternate.
De winkel is wel aangenamer, maar de prijzen zijn het over het algemeen niet.

Sommige dingen die onmisbaar zijn voor een PC zijn relatief erg duur gemaakt. Als je bv een mobo+CPU koopt dan is een van die 2 erg duur in vergelijking. :(
Destijds waren de kasten er ook erg duur in vergelijking tot andere winkels.
De service is naar verluid wel goed maar daar betaal je dus ook dik voor.

Meestal ben je goedkoper uit als je bij Alternate koopt, maar daar moet je niet op een vrijdagmiddag of zaterdag komen ivm de drukte.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
zoiets bedoel ik ja, maar dan nog zonder die streepjes, want die krijg ik niet helemaal goed weg:)

en ja.. ik ga zelf ook ff proberen ..

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

ouwehoer man .. wat moet je dr mee? :D

deze is owk wel leuk

Afbeeldingslocatie: http://i.ivillage.co.uk/uk_en/images/1_inside.gif

ha ha leuk man .. k heb nog nooit eerder een plaatje gepost, moet oppassen dat ik niet dol draai met plaatjes posten

[ Voor 75% gewijzigd door hendrikjan op 04-11-2003 12:28 ]

• _fool
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-05 22:05

_fool

Helemaal zo gek nog niet

Hee Hendrikjan, die kast heb ik ook, fijn zijn die he?

:)

specs

Verwijderd

Ik vraag me af wat dit nog met Alternate te maken heeft. :?

Verwijderd

Topicstarter
ok.. weer ff ontopic:

http://www.veluwe.net/wijnandderidder/test.jpg

wat vinden jullie ervan? duidelijk toch...

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

alleen nu nog de vid kaart en de modem ...

Verwijderd

Topicstarter
ja maar hoe zien die erui en waar zouden ze moeten zitten:)

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

ik zou ze naast je gehuegen ergens plempen en ook als witte streepjes :P

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit heeft niks met Overige Hardware te maken, laat staan met Gathering of Tweakers :z

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Oh, je mag trouwens een mailtje verwachten nav jouw posthistory en -niveau tot zover :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.