960x720

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Draait bij mij op 60Hz :( want het valt niet in te stellen in het configuratiescherm. Is daar wat aan te doen?

(ik heb een GF2MX)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Sommige spellen die in 1024x768x32 net te traag zijn zou ik liever spelen in 960x720x32 dan 800x600x32 of 1024x768x16. Alleen maakt die 60 Hz het dan weer lelijker.

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:13
Je gebruikt zeker de reference driver van nVidia?? Standaard bug. Gebruik Powerstrip :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Inderdaad. Thanks voor de tip!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik heb dat Powerstrip nu pas geprobeerd, maar het werkt dus niet. Of ik weet iig niet hoe het moet. Ik zie nergens iets waar ik wat van 960x720 in kan stellen. Zowel bij de slider voor desktopresolutie als het scherm waar je de refresh rates in kan stellen zie ik deze resolutie niet.

Heb ik iets gemist of is het afhankelijk van je systeem of deze resolutie verschijnt?

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
up

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:13
Oeps, als het goed is kan je (met powerstrip) een profiel ophalen voor je monitor. Dan stelt ie dus voor alle resoluties een ideale refreshrate is. Ook voor de "exotische" resoluties.
Kweet uit m'n hoofd ff niet waar het zit, maar je moet dus ff aangeven wat voor monitor je hebt en dan dus de aangerade refreshrates in (laten) stellen door Powerstrip.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• *discostar*
  • Niet online
http://hem.spray.se/doxx/

Mischien HZtool een optie..

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Het is gelukt met Powerstrip. Ik had ff beter moeten zoeken.
Die screen size/shift pijlen werken trouwens niet, maar dat kun je gelukkig ook met je monitor zelf :)

Ideaal zeg, je uninstalled Powerstrip maar de nieuwe resolutie blijft gewoon aanwezig in het Configuratiescherm :)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik heb het opgelost met het DirectX control panel dat je (ergens, kweenie meer waar) kunt downloaden. Ook daar kun je de refresh rate voor alle door de kaart ondersteunde resoluties aanpassen.

Trouwens: in dxdiag.exe (onderdeel van DirectX) kun je op de tab "more help" ook een Refreshrate Overide selecteren.... ik neem aan dat die geld voor alle resoluties.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1