Toon posts:

Probleem met Wlan en Smtp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje,

Zoals jullie wel weten is wlan best handig laatste tijd.

Alleen is het probleem dat je vaak niet kunt uitmalen met een smtp. Weet iemand hoe je dit kunt oplossen, hoe ka ik er voor zorgen dat ik altijd smtp kan uitsturen. Via webmail kan niet.. ivm files en sync. bestaat er geen betalende smtp dienst of iets?.. alvast bdeankt (ik heb gezocht, maar vond niet echt iets, enkel myrealbox.com maar weet niet of die smtp ondersteunt.)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Wat bedoel je precies? Heb je thuis een wireless netwerkje met een eigen internetverbinding en houdt bijvoorbeeld je router zo nu en dan SMTP connections tegen? Of maak je gebruik van een wireless netwerk waarbij verschillende mensen hun internetverbinding beschikbaar stellen voor clients?

In dat laatste geval is 't vrij simpel; providers accepteren gewoon geen mail die niet van users komt die via die provider geconnect zijn. Dit om spam tegen te houden. Wanneer je bijvoorbeeld gebruik zou maken van de services van gmx.net dan kan je tot een paar minuten nadat je je POP3 box hebt gecheckt mail via hun SMTP-server versturen wanneer je als from-address ook gewoon je gmx.net-adres invult.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR