Toon posts:

Computer start niet meer?!

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit is het geval..gister avond nog fijn geinternet en op mijn computer werkt.. Win Xp, een 2e hardeschijf geinstaleerd en mee gewerkt, deed alles prima, niets aan het handje.

Vanmorgen daar en tegen, niets meer. Als ik de pc aanzet komt het opstartscherm van DELL en kan zien dat het werkgeheugen geteld wordt, hij detecteerd mijn muis en keybord, maar dan niets meer, normaal gaat ie dan verder en zie je het Win Xp opstartscherm. Bij het openen van de BIOS gebeurt ook niets meer, als ik op DEL druk, blijft ie staan op entering BIOS, maar niets meer en niets minder.

Dacht nog dat het lag aan mijn hardeschijf (die pas 2 maanden oud is) dus nog even een andere hardeschijf aangesloten maar ook bij deze beurt er niets.

Gister was het wel zo dat mijn boksen, als ik deze wat verder openzette zonder dat er muziek of iets dergelijks draaide, een gebrom hoorde, zelfs na 3 keer opnieuw opstarten

wie heeft enig idee wat hier aan de hand kan zijn :?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

En wat heeft dit met Windows Operated Systems te maken :?

Anyway, lees eens de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door en open eventueel een nieuw topic in Processors, Mobo's & Geheugen of Overige Hardware. Echter, let er wel op dat jouw topicstart compleet is, zie ook de eerste posting van PMG Beleid :)

Kleine tip: aangezien dit geen zelfbouw systeem is, zou ik maar van DELL's garantie gebruik maken en het aan hun over laten .. Ga nooit prutsen in een OEM systeem als je niet weet waar je mee bezig bent.

Dit topic is gesloten.