Toon posts:

[PDF] Hoe een stamp of plaatje plaatsen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Adobe Acrobat 6.0 Professional en heb een stempel gemaakt, deze voeg ik dan ergens onder in de pagina. Als iemand vervolgens in Adobe Reader 6.0 het document opent kan hij niets ermee doen, dat is oke. Die persoon ziet wel een kader eromheen als hij op de stempel klikt.
Dus ik dacht gelukt en gefixt, maar zodra ik de pagina met stempel ga uitprinten komt de stempel niet te voorschijn op het A4tje. Ik heb naar de security opties gekeken en alles is allowed.
Weet iemand hoe ik een plaatje vast in een document kan zetten? Of juist een plaatje verwijderen dat kan ook handig zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een antwoord? Dit is toch een veel gebruikt programma?

• NijntjeRocks
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 16:51

NijntjeRocks

Jeugdsentiment

Wel veel gebruikt, maar stempels etc, wordt weinig gebruikt, te meer omdat een stempel een digitaal stempel is die in de meeste gevallen voor de lezer aangeeft om wat voor document het gaat (bijv. aan draft als het document nog niet compleet is) dat zijn dus gevallen dat er wel geprint kan worden, maar zonder stempel.
Dergelijke opties binnen Acrobat zijn allemaal digitaal zichtbare opties die niet geprint worden, als je ze wel wil printen zou je vlgs. kunnen volstaan door 'notities en aantekeningen printen' (of iig iets van die strekking) aan te vinken, ik neem aan dat het stempel dan ook geprint wordt omdat die in dezelfde categorie valt.

Dick Bruna? Copyright? Nooit van gehoord!