hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Anders moet je naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht. Zij kunnen het misschien wel fixen.
Bij de expert heb ik hem laten repareren, omdat ik hem daar heb gekocht
Wauw, een sig!
Tja...hij is jaren oud en ik weet niet uit welke winkel hij komt (kadootje)outerspace schreef op 04 november 2003 @ 09:26:
Bij mijn sennheiser kan je de kabeltjes eruit halen, en dan een nieuwe kopen....
Anders moet je naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht. Zij kunnen het misschien wel fixen.
Bij de expert heb ik hem laten repareren, omdat ik hem daar heb gekocht
Kabeltjes eruit halen? door er aan te trekken ofzo?? (dat werkt bij mij dan dus niet, want dan waren ze er wel uit gekomen toen ik op de kabel stapte!)
Overigens is het volgens mij geen kabelbreuk maar is het kabeltje enkel ergens los van het stekkertje. Het stekkertje zit er ook licht scheef op...
[ Voor 4% gewijzigd door kazz1980 op 04-11-2003 09:31 ]
Verwijderd
Ik heb er niks raars mee gedaan. Het begon bij mij met een beetje kraken en later deed de rechterkant het ook niet meer. Morgen ga ik er ook maar mee terug.
dat is vaag. is een erg goede koptelefoon. ben er zelf ook zeker over te spreken!!!Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 09:33:
Ik heb zelf ook dezelfded gekocht en de mijne was na 2 weken al kapot.:?
Ik heb er niks raars mee gedaan. Het begon bij mij het een beetje kraken en later deed de rechterkant het ook niet meer. Morgen ga ik er ook maar mee terug.
(op de kabel staan is echt mijn eigen fout...heeft niks met de kwaliteit van de koptelefoon te maken)
Althans bij mij wel.
Wauw, een sig!
hm... ik krijg dat ding niet echt uit elkaar....dus vraag me af of dat bij de mijne kan.outerspace schreef op 04 november 2003 @ 09:34:
die kabels zijn plugjes. Die kan je dacht ik uit je 'oorschelp' van je koptelefoon halen...
Althans bij mij wel.
>> volgens mij zijn het bij geen stekkertjes in de 'oorschelp'
[ Voor 12% gewijzigd door kazz1980 op 04-11-2003 09:43 ]
Misschien een nieuwe
Wauw, een sig!
Verwijderd
huh? alleen omdat een stekkertje stuk is?? dacht het niet... geld groeit me niet op de rug ofzo...outerspace schreef op 04 november 2003 @ 09:42:
Laat dan maar zitten. Blijkbaar kan het bij jou niet...
Misschien een nieuwe
Verwijderd
Maar wat ik eigenlijk wou zeggen : ik had ook pas in de winkel door dat het idd stekkertjes waren, maar je moet er dus heel hard aan trekken.
Als ik de schelp met veel moeite iets open maak zie ik soldeer zitten bij de draadjes ipv stekkertjes. ben bang dat als ik daar hard aan ga trekken ik de boel alleen maar sloop en dan nog verder van huis ben...Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 09:51:
Die stekkertjes (verbinding tussen kabel en oorschelp, niet de audio jack) zitten errug vast, daar moet je fors aan trekken voordat ze loskomen. Hierzo ook 2 Sennheisers, één oude (HD 410 SL) en een nieuwere (weet zo even niet welke) allebei met stekkers en allebei hetzelfde probleem : geluidsuitval links/rechts of het geluidsniveau zakt, omdat er wel nog een beetje contact wordt gemaakt. Die nieuwe had het al na een jaar, kabeltjes vervangen en toen had ie het al weer na 2 maanden (kabeltjes ter waarde van 25 euro en ze gaan gvdmme 2 maanden mee)
Maar wat ik eigenlijk wou zeggen : ik had ook pas in de winkel door dat het idd stekkertjes waren, maar je moet er dus heel hard aan trekken.
>> heb em nu wel helemaal losgekregen, het zijn definitief GEEN stekkertjes. gewoon gesoldeerd. Dus daar kom ik liever niet aan. die draadjes naar het speakertje zijn daar veel te kwetsbaar voor...
Dus moet het toch aan de kant zoeken waar de plug zit. deze moet er dan af en een nieuwe erweer op.
weet alleen nog niet waar ik die spullen (betaalbaar) vandaan kan halen...
[ Voor 21% gewijzigd door kazz1980 op 04-11-2003 10:11 ]