Toon posts:

[W2k] reboot

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer met W2k die gaat booten en nadat scherm met het windows logo (en dat blauwe balkje) reboot hij weer en start alles opnieuw.

Ik heb alles al nagelopen, alles losgekoppeld (Dus alleen met hdd gedraaid) maar het probleem blijft. Het gekke is dat hij dit niet deed, sinds ik hem gisteravond aan zette doet hij dit :S

er zit btw een nieuwe voeding in....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2003 08:48 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Probeer even wat meer info te geven. Wat heb je voor systeem, wat voor specs...

Lees voordat je gaat reageren dit even: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

En lees dit ook goed door: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Voor al je hang/reboot problemen ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Outerspace op 04-11-2003 08:50 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
outerspace schreef op 04 november 2003 @ 08:48:
Probeer even wat meer info te geven. Wat heb je voor systeem, wat voor specs...
Lees voordat je gaat reageren dit even: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Amd athlon 700
384 mb sd
80 gb hdd maxtor
nieuwe 350 watt voeding
windows 2000 prof
msi 6330

voor de rest heb ik de brander en de dvd speler eraf gehaald.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Probeer eens in Save mode op te starten. Wat ook handig is je krijgt heel kort denk ik een blue screen of death te zien. Probeer deze eens te posten (het error nr)

Verwijderd

Topicstarter
mutsje schreef op 04 november 2003 @ 08:56:
Probeer eens in Save mode op te starten. Wat ook handig is je krijgt heel kort denk ik een blue screen of death te zien. Probeer deze eens te posten (het error nr)
heb savemode al geprobeerd, geen resultaat.

het gekke is dat het scherm zwart wordt en dan reboot hij :S, geen blue screen dus....

ik heb een q-tec voeding dus niet cheap ass om maar in jullie taal te spreken ;)

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Heb je Last Known Good Menu al geprobeerd? en anders windows 2000 cd erin en repair uit voeren.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:27

momania

iPhone 30! Bam!

Tjs, in de Windows Operated Systems - FAQ en Hangen en Opstartproblemen troubleshooter staan genoeg opties die je eerst wel eens zelf kan proberen.

Begin bijvoorbeeld eens met het testen van je geheugen: http://www.memtest86.com

Lees verder ook nog even goed Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door aub over wat we van je verwachten op GoT ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.